زومیت تایید می‌کند: گلکسی اس 6 اج با دو لبه‌ی خمیده از راه می‌رسد

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های اخیر شاهد تصاویر رندر شده و اطلاعات فاش شده‌ی بسیاری در باره‌ی گلکسی اس ۶ بودیم ما در زومیت شانس دیدن گلکسی اس ۶ اج را برای لحظاتی داشتیم و وجود این گوشی هوشمند با دو لبه‌ی منحنی شکل را تایید می‌کنیم. اگر مایل هستید در این باره بیشتر بدانید خواندن مقاله را ادامه دهید.
تبلیغات

ما در زومیت مطمئن هستیم که گلکسی اس ۶ در دو نسخه و یکی با بدنه‌ی مسطح و دیگری با دو لبه‌ی منحنی شکل در سمت راست و چپ صفحه نمایش، عرضه خواهد شد. انحنای لبه‌ها با آنچه در گلکسی نوت اج شاهد آن بودیم کمی متفاوت است اما از نظر کارایی تقریبا در یک سطح هستند. ما امکان کار کردن با گوشی را نداشتیم اما سایز این گوشی تفاوت چندانی با گلکسی اس ۵ نمی‌کرد و می‌توانیم وجود صفحه‌نمایش حدود ۵.۲ اینچ را برای این گوشی تایید کنیم. بدون شک صفحه نمایش از نوع AMOLED و رزولوشن آن QHD است.

اما مهم‌ترین پرسشی که حالا با قاطعیت به کاربران زومیت پاسخ می‌دهیم مربوط به جنس بدنه‌ی دستگاه است که شایعات و تصاویر فاش شده برخی به بدنه‌ی پلاستیکی برخی به بدنه‌ی شیشه‌ای و برخی نیز شاشی فلزی اشاره داشتند. زومیت تایید می‌کند که جنس بدنه‌ی گلکسی اس ۶ از فلز است و این بار خبری از پلاستیک نیست. قسمت پشت دستگاه کاملا با فلز پوشیده شده است و لبه‌ها نیز به شکل بسیار جذابی از فلز تراش خورده ساخته شده‌اند. 

دکمه‌ی فیزیکی هوم همچنان در قسمت جلوی دستگاه حفظ شده است.

دستگاه بسیار باریک به نظر می‌‌رسد؛ گلکسی اس ۶ تقریبا به باریکی آیفون ۶ به نظر می‌آید اما ما ضخامت دقیق این دستگاه را نمی‌دانیم. 

در کل، برخلاف گلکسی اس ۵ که با یک طراحی تکراری و کیفیت ساخت بحث‌برانگیز روبرو بودیم، سامسونگ در طراحی گلکسی اس ۶ تغییرات بنیادی را ایجاد کرده است و دستگاه جلوه‌ی ظاهری بسیار زیبایی پیدا کرده است.

زومیت هیچ تصویری از این گوشی برای اشتراک گذاشتن با شما زومیتی‌های عزیز ندارد اما تصاویر رندر شده هرچند با محصول اصلی تفاوت‌هایی می‌کنند اما به گلکسی اس ۶ بی شباهت نیستند.

تا شروع کنفرانس سامسونگ در ۱۰ اسفند ماه زمان زیادی باقی نمانده تا با نسل جدید پرچمداران سری S سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات