صفحه‌ی جستجوی موبایل گوگل با طراحی متریال تزئین خواهد شد

یک‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل طراحی متریال را پس از معرفی در اندروید ۵ به سایر سرویس‌های بزرگ و اپلیکیشن‌های خود آورده است. اما در این میان هسته اصلی یعنی همان سایت جستجوی این شرکت هنوز دچار تغییر و تحولی در ظاهر نشده است. اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک دست به تغییر طراحی بخش جستجو بزند. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.
تبلیغات

امروز اسکرین شات‌هایی از سایت droidapp.nl متعلق به کشور هلند منتشر شده که در آن طراحی صفحه شروع جستجوی گوگل با طراحی متریال همراه شده است. گفته می‌شود گوگل از اکتبر سال قبل میلادی روی تغییر ظاهر صفحه جستجوی خود در نسخه موبایل کار می‌کند و هنوز هم در حال تلاش برای دست یافتن به بهترین نتیجه است. 

google-hotels

در تصاویر فاش شده مشخص است که طراحی متریال تاکنون به چه بخش‌هایی از جستجوی موبایل گوگل رسوخ پیدا کرده است. برای مثال بنر‌های نشانگر نام مکان‌ها در بخش نمایش نقشه گوگل با طراحی متریال دیده می‌شود. همچنین دکمه دایره‌ای که در پایین صفحه قرار گرفته و به معنی کسب اطلاعات بیشتر است نیز با طراحی تخت دیده می‌شود.

google-web

همانطور که در تصویر بالا نیز مشخص است در بخش‌هایی که گوگل قصد ارائه اطلاعاتی خاص دارد یا اینکه می‌خواهد دکمه‌ای را بر جسته سازی بیشتر در دسترس کاربر قرار دهد، این طراحی به کار رفته است. هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان کامل شدن این پروژه گوگل و تزیین شدن صفحه جستجوی گوگل با طراحی متریال وجود ندارد اما در مدت اخیر غول جستجوی اینترنت نهایت تلاش خود را می‌کند تا بین تمام سرویس‌های خود زبان طراحی زیبا و جدید خود را اعمال کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات