One Drive با قابلیت‌های تازه بروز می‌شود

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد غوغای مایکروسافت در بروزرسانی محصولاتی همچون ویندوز و معرفی هدست‌ واقیعت مجازی و امکانات تازه برای گیمرها ختم نمی‌شود, بلکه سرویس‌های این شرکت نیز همچون سرویس ابری One Drive جزئی دیگر از برنامه خانه تکانی ردموندی‌ها محسوب می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر از تغییرات صورت گرفته در سرویس تصاویر One Drive با ما همراه شوید.
تبلیغات

 مایکروسافت, مدت زیادی است که سعی در جذب نظر کاربران برای استفاده از سرویس ابری One Drive و تشویق آنها به ذخیره‌ی تصاویرشان در این سرویس دارد؛ ولی با توجه به امکانات نه چندان قابل توجه این سرویس در مقایسه با رقبا, انگیزه کافی برای استفاده از آن وجود نداشت. اما ردموندی‌ها به دنبال تغییراتی تازه در این سرویس در جهت هرچه بهتر شدن آن طی چند هفته آینده هستند. 

با ایجاد این بروزرسانی, شما می‌توانید تصاویر خود را در آلبوم‌های دلخواه با ظاهر تازه ذخیره کرده و همچنین با کمک سرویس تشخیص تصویر بینگ, بر روی تصاویر خود برچسب‌ ساده قرار دهید و آن‌ها را با سرعت و سهولت بیشتری به اشتراک بگذارید. همچنین فرآیند همسان سازی (Sync) تصاویر در تمامی دستگاه‌هایی که از ویندوز 7 یا 8 استفاده می‌کنند نیز گنجانده شده است.

این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران وب  و سیستم عامل iOS عرضه می‌شود, ولی کاربران نسخه‌ی اندروید و ویندوز فون نیز چند روز بعد از این بروزرسانی بهره‌مند خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات