ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در کشور

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت امتداد پارسه، دانش لازم برای تعمیر و ارائه سرویس به تبلت‌های سرفیس پرو ۳ را بدست آورده است تا سرویس مناسب و سریع در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
تبلیغات

از آنجایی که تبلت‌هایی همچون سرفیس، بسیار سبک و باریک هستند، قطعات آن‌ها به شکل فشرده‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این موضوع باعث می‌شود تا این محصولات سبک و باریک باشند اما در عوض تعمیر و رفع ایراد آن‌ها مشکل شود.

مهم‌ترین چالش پیش‌رو در تعمیر سرفیس پرو ۳، باز کردن آن است چرا که صفحه نمایش بر روی بدنه چسبانده شده و از آنجایی که این صفحه نمایش بسیار باریک است با کوچک‌ترین فشار بیش از حد، خرد می‌شود.

از آنجایی که پنل لمسی و صفحه نمایش با یکدیگر یکپارچه شده‌اند اگر در هنگام باز شدن فشار یا حرارت بیش از حد وارد شود ممکن است به صفحه نمایش آسیبی وارد نشود اما پنل لمسی از کار بیافتد. به همین دلیل باز کردن تبلت سرفیس، مهارت، دقت و تجربه‌ی خاص خود را طلب می‌کند. امتداد پارسه‌ی برای نشان دادن دانش فنی خود برای باز کردن تبلت سرفیس از زومیت دعوت کرد تا به مرکز خدمات این شرکت دیدن کند.

تکنسین‌های این شرکت تبلت را قدم به قدم ابتدا از صفحه نمایش و سپس بخش‌های دیگر باز کردند و سپس مجدد سرهم کردند.

parseh 02
امتداد پارسه
parseh 04
parseh 05
parseh 06
parseh 07

در سرفیس پرو ۳ از پردازنده‌ی هسول استفاده شده است که نیاز به فن برای خنک کردن دارد. در سرفیس پرو با وجود باریک بودن تبلت از یک سیستم‌خنک کننده‌ی بسیار ظریف استفاده شده است. این فن به عنوان اختراع جدید شرکت اینتل و مایکروسافت برای نخستین بار در کالایی استفاده شده است. سرفیس پرو به حافظه‌ی رم ساخت سامسونگ و SSD ساخت هاینیکس مجهز شده است.

باتری LI-ION دستگاه به چهار قسمت تقسیم شده است که از طریق یک برد به یکدیگر متصل شده است. مایکروسافت با این اقدام خود نه تنها موفق شده است تا باتری پر ظرفیت‌تری را در این دستگاه جای دهد بلکه، دمای ایجاد شده از آن را نیز در کل سیستم پخش کرده است. از دیگر موارد قابل توجه وجود دو کنترلر جداگانه برای لمس با دست و لمس با قلم برای صفحه نمایش است. برد نیز توسط فاکس‌کان تولید شده است.

امتداد پارسه

امتداد پارسه که از مدت‌ها قبل عرضه‌ی تبلت‌ سرفیس به بازار کشور را آغاز کرده و سرویس و خدمات پس از فروش آن را برعهده گرفته، اخیرا دانش فنی تعمیر این محصولات را بدست آورده و موفق شده است این محصول را باز کرده و نسبت به تعویض یا تعمیر بخش‌های مختلف آن اقدام کند.

امتداد پارسه کلیه خدمات سخت افزاری سرفیس از جمله تعویض صفحه نمایش، حافظه‌، دوربین اسپیکر و دیگر مواردی که نیازمند باز کردن دستگاه باشند را در ایران  ارایه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات