مایکروسافت خود را برای عرضه‌ی پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 آماده می‌کند [+ به روز رسانی]

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد به زودی شاهد ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش ویندوز 10 برای تست توسط کاربران باشیم. با زومیت و جزئیاتی تازه از این موضوع همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت امشب و در کنفرانس اختصاصی خود، آخرین ویژگی‌های اضافه شده به ویندوز 10 و البته محصولات جدید خود را معرفی کرد. به محض پایان یافتن این کنفرانس، صفحه‌ی مربوط به دریافت آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 با تغییر مواجه شد و همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، لینک‌های قبلی دیگر در دسترس نیستند.

به نظر می‌رسد تا ساعات و شاید هم تا دقایقی دیگر، شاهد ارائه‌ی آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش از ویندوز 10 برای تست عمومی خواهیم بود. مطمئناً شما هم مانند ما منتظر ارائه‌ی عمومی این نسخه، و برسی قابلیت‌های جذاب و جدیدی مثل تقویم شمسی، دستیار صوتی کورتنا و مرورگر اسپارتان هستید.

البته آنطور که از این صفحه و پیام به نمایش درآمده در آن برمی‌آید، نسخه‌ی آزمایشی ویندوز 10 برای تلفن‌های ویندوزی هم به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ما پیش‌تر، نسخه 9841 پیش‌نمایش ویندوز 10 را به صورت جامع بررسی کردیم و به محض دریافت جدیدترین نسخه، به بررسی مجدد آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت و تغییرات آن نسبت به نسخه‌ی پیشین خواهیم پرداخت؛ منتظر بررسی جدید زومیت باشید.

به‌روزرسانی:

ساعاتی پیش نسخه جدید پیش‌نمایش ویندوز 10 برای تست و بررسی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. نسخه‌ای که تقویم شمسی نیز به درخواست ایرانیان به آن اضافه شده است. شما می‌توانید فایل ایزوی جدید را که حاوی تغییرات بسیار مهم و جالبی است، از آدرس زیر و در دو نسخه‌ی 32 و 64 بیت دریافت کنید:

https://support.microsoft.com/en-us/windows?ui=en-US&rs=en-001&ad=US

شایان ذکر است که طبق اعلام مایکروسافت، نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 برای موبایل نیز از ماه فوریه (حوالی یک ماه دیگر) برای تست و بررسی ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات