سامسونگ مهم‌ترین فروشگاه خود را در لندن تعطیل کرد

پنج‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ همزمان با کاهش میزان فروش تلفن‌های خود، مهم‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی‌اش را در لندن تعطیل کرده است. معمولا محصولات پرچمدار سامسونگ برای اولین بار در این فروشگاه ارائه می‌شدند.
تبلیغات

فروشگاه Experience Store سامسونگ در مرکز خرید استرتفورد در وستفیلد لندن به خاطر کاهش فروش تعطیل شده است. سامسونگ ۱۰ فروشگاه اینچنینی در سرتاسر بریتانیا دایر کرده و تعداد این فروشگاه‌ها در کل اروپا به ۲۰ عدد می‌رسد. فروشگاه تعطیل شده در یکی از بهترین مکان‌های این مرکز خرید واقع شده بود و همیشه یکی از اولین فروشگاه‌هایی بود که محصولات جدید سامسونگ را ارائه می‌کرد. یکی از مشتریان پس از این که دید این فروشگاه بسته شده با مرکز پشتیبانی سامسونگ در  لندن تماس گرفته و تلفن گویای این مرکز، خبر تعطیلی فروشگاه اصلی لندن را تایید کرده است.

samsung-flagship-store

سامسونگ در بیانیه‌ای، اعلام کرده که تعطیلی این فروشگاه بر عملکرد سایر فروشگاه‌های این کمپانی تاثیری نخواهد گذاشت. در ابتدای سال جاری میلادی، سامسونگ اعلام کرد که تصمیم دارد تعداد فروشگاه‌های خرده فروشی خود را افزایش دهد، اما حالا به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای در سیاست خود تجدید نظر کرده است.

در قسمتی از بیانیه سامسونگ آمده است:

ما به فعالیت ۹ فروشگاه Experience Store باقی‌مانده در لندن کاملا متعهد هستیم و از مشتریان می‌خواهیم مطمئن باشند که سایر فروشگاه‌ها تحت تاثیر اقدام اخیر قرار نخواهند گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ سامسونگ چه سیاستی را دنبال می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات