توشیبا نوآوری‌های جدید خود را در نمایشگاه CES به نمایش می‌گذارد

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شهر لاوس‌وگاس آمریکا در اولین روز‌های سال ۲۰۱۵ میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری جهان خواهد بود. توشیبا نیز همچون سال‌های گذشته با آخرین دستاوردها و محصولات خلاقانه‌ی خود در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.
تبلیغات

توشیبا در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 طیف وسیعی از محصولات خود را به‌همراه نوآوری‌ها و دستاوردهای جدید خود به نمایش خواهد گذاشت. این کمپانی حافظه‌های داخلی متعددی را در این نمایشگاه پیش روی مخاطبان قرار خوهد داد، اما تمرکز اصلی روی ارائه‌ی محصولات مبتنی بر ارتباط بی‌سیم خواهد بود که از جمله‌ی آن می‌توان به فناوری TransferJet که یک فناوری انتقال داده بصورت بی‌سیم در مسافت نزدیک است در کنار بهره‌گیری از ارتباط بلوتوث و NFC اشاره کرد. همچنین باید به FlashAir اشاره کرد که یک حافظه‌‌ی SD با قابلیت اتصال از طریق وای-فای است و با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به انواع کارت‌خوان‌ها به محتویات حافظه از طریق ارتباط بی‌سیم دست یافت.

گجت‌های مورد استفاده در حوزه‌ی پزشکی از جمله‌ دیگر مواردی است که توشیبا به نمایش خواهد گذاشت. توشیبادر CES امسال از دست‌بند سلامتی خود پرده خواهد برداشت که کاربران می‌توانند با استفاده از سنسورهای موجود در آن به محاسبه‌ی فعالیت‌های ورزشی، خواب و رژیم غذایی بپردازند. این گجت پوشیدنی که Slimee نام دارد قادر است حتی از ابتلا به برخی از بیماری‌ها نیز پیشگیری کند که این امر از طریق کنترل سیستم اعصاب امکان‌پذیر شده است.

یکی دیگر از محصولاتی که توشیبا در این نمایشگاه به معرض دید عموم خواهد گذاشت، عنیک‌هوشمند توشیبا گلس است که یک محصول اختصاصی برای کسب و کارها است و با استفاده از‌ آن می‌توان در مواقعی که دسترسی به کامپیوتر وجود ندارد، دستورات و موارد مورد نیاز را انتقال داد. از جمله‌ی محصولات دیگر توشیبا می‌توان به روبات ChihiraAico و فناوری‌های اسکن بدن برای انتخاب لباس اشاره کرد. همچنین توشیبا سیستم رانندگی هوشمند خود را با عنوان ADAS و با بهینه‌سازی‌هایی در زمینه‌ی شناسایی عابران پیاده در شب به نمایش خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات