تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل کاهش یافت

یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
تعرفه مصرف آزاد استفاده از خدمات شبکه اینترنت همراه ایرانسل، کاهش یافت و به 0.5 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و 0.75 ریال برای مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل رسید.
تبلیغات

­تعرفه مصوب تبادل هر کیلوبایت اطلاعات پیش از این 14.7 ریال بود که توسط ایرانسل تا 5 ریال محاسبه می‌شد.­­ به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تعرفه از اول دی ماه و در تمامی ساعات برای کلیه مشترکین سیمکارتهای دائمی، اعتباری و پیام‌رسان این اپراتور که از خدمات اینترنت همراه مبتنی بر نسل‌های 2، 3 و 4 ایرانسل به صورت مصرف آزاد (بدون استفاده از بسته‌های افزایشی تشویقی) استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود.

همچنین ایرانسل برای مدیریت بهینه هزینه‌های مشترکین، راه‌کارهایی نظیر بسته‌های اینترنت همراه، بسته‌های ترکیبی و بسته ترکیبی با قابلیت شخصی‌سازی عرضه کرده و از برنامه خود برای عرضه سرویس حساب چندکاربره برای به اشتراک‌گذاری یک بسته اینترنت همراه با چند سیمکارت اعتباری ایرانسل دیگر و همچنین عرضه بسته‌های افزایشی جدید به همراه مزایای ویژه خبر داده است.

براساس این گزارش، از اول دی‌ماه، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند براساس نیاز و مصرف خود، با انتخاب یکی از بسته‌های افزایشی عرضه شده در جشنواره زمستان 93 ایرانسل، هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهند.

بسته‌های یک روزه در حجم‌های 15، 50، 150، 200، 500 مگابایتی و یک گیگابایتی، هفت روزه 100، 200، 300، 600 مگابایتی و 2 و 5 گیگابایتی، 30 روزه 200 و 500 مگابایتی و 1، 1.2، 2، 5، 10 و 20 گیگابایتی، سه‌ماهه 600 مگابایتی و 50 گیگابایتی، 6 ماهه 70 گیگابایتی و یک‌ساله 100 گیگابایتی از اول دی‌ماه و ازطریق کد دستوری ویژه #555* دراختیار تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. بنابر اعلام این اپراتور به‌زودی بسته‌های جدیدتری به همراه امتیازات ویژه عرضه خواهد شد.

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند با استفاده از خدمات «بسته‌های ترکیبی»، دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه، به صورت یک‌جا و با اعتبارهای زمانی روزانه، هفتگی، ماهیانه، سه‌ماهه، شش ماهه و یک‌ساله خریداری و هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهند. همچنین امکان سفارشی‌سازی میزان دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی و حجم اینترنت همراه این بسته‌ها، با استفاده از سرویس جدید «بسته ترکیبی من» ازطریق وب‌سایت ایرانسل قابل سفارشی‌سازی است.

irancell

بهای سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل با 50 هزار تومان حد اعتبار، 120 هزار تومان، سیم‌کارت‌های اعتباری به همراه 2 هزار تومان اعتبار اولیه، 5 هزار تومان، سیم‌کارت اعتباری نسل 4 به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه، 20 هزار تومان و سیم‌کارت پیام‌رسان اعتباری ایرانسل به همراه هزار تومان اعتبار اولیه، 4 هزار تومان است.

اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خرید آنلاین سیمکارت، تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (آی‌سیم)، تبدیل سیم‌کارت‌های معمولی به LTE، بسته‌های ترکیبی، خدمات نسل سه و چهار ایرانسل و مودم های همراه 3G و 4G به همراه بسته‌های افزایشی ویژه این مودم‌ها ازطریق وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات