سامسونگ قلم Advanced S Pen را با ویژگی‌های بیشتر و حساسیت بالاتر معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
قلم استایلوس سامسونگ در گلکسی نوت ۴ بهترین ویژگی‌ها و سطح فشار را نسبت به سه نوت قبل دارد. با این حال کمپانی کره‌ای فکر می‌کند هنوز جا برای بهبود وجود دارد و به همین خاطر امروز قلم Advanced S Pen را معرفی کرد.
تبلیغات

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در شهر سانفرانسیسکو امروز خبر‌های زیادی داشته که جدیدترین آن‌ها معرفی قلم Advanced S Pen است که نسبت به قلم نوت ۴ دو برابر سطح فشار بیشتری را تشخیص می‌دهد و چیز‌هایی همچون سرعت، شیب و چرخش را کاملا متوجه می‌شود. این قلم همچنین قابلیت‌های ویرایش بیشتری دارد و می‌تواند دست خط‌های پیچیده‌تر را تشخیص دهد.

قلم Advanced SPen با گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج کار می‌کند و به همراه SDK به زودی بروزرسانی خواهد شد تا توسعه دهندگان بتوانند از قابلیت‌های جدید این قلم استایلوس کاربرد‌های بیشتری در اپلیکیشن‌های خود به وجود آورند.

دیدن کارکرد این قلم پیشرفته در نوت ۴ که خود به قلمی بسیار دقیق و حساس مجهز است جالب خواهد بود و همچنین شیوه تعریف ویژگی و قابلیت‌های جدید برای این قلم توسط توسعه دهندگان نیز می‌تواند بسیار جالب باشد. قلم Advanced S Pen احتمالا به عنوان لوازم جانبی در وب‌سایت رسمی سامسونگ به فروش خواهد رفت و پس از در دسترس قرارگیری، قیمت آن نیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات