صفحه کلید جدید مایکروسافت برای پلتفرم‌های iOS, اندروید و ویندوز

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت صفحه کلیدی جدید برای استفاده با تبلت‌های مبتنی بر اندروید٬ iOS و ویندوز تولید کرده است. این غول نرم‌افزاری که ید طولانی در ساخت لوازم جانبی کامپیوتری دارد صفحه کلیدی بسیار شبیه به مدل K480 لاجیتیک در دست تولید دارد که قابلیت پشتیبانی آنی از سه پلتفرم محبوب دنیای تبلت‌ها را به کاربر ارائه می‌کند.
تبلیغات

ساخت صفحه کلید با پشتیبانی از iOS و اندروید٬ حرکت عجیبی بین محصولات مایکروسافت نیست٬ اما فرق این محصول جدید با مدل‌های قبلی در این است که این صفحه کلید دارای دکمه‌هایی مانند دکمه خانه‌ی اندروید و دکمه Command معمول در کیبوردهای اپل است. این صفحه کلید با این‌که بر روی تبلت‌های ویندوزی نیز کار می‌کند٬ ولی مایکروسافت لوگو ویندوز را بر روی دکمه‌های صفحه کلید نگذاشته است که باعث شده این محصول٬ اولین صفحه کلید در بین مدل‌های سیمی و بی‌سیم باشد که لوگوی تجاری ویندوز را روی صفحه‌اش مشاهده نمی‌کنیم.

UMK slightly open grey verge super wide

صفحه کلید جدید مایکروسافت مجهز به یک باتری قابل شارژ است که با هر بار شارژ کامل آن٬ تا ۶ ماه انرژی لازم برای فعالیت را خواهد داشت. حتی ۱۰ دقیقه شارژ این صفحه کلید برای استفاده یک روز کامل از آن کافی خواهد بود. به همراه این محصول٬ یک استند جدا شونده‌ی یک پارچه برای محافظت از صفحه کلید در مواقعی که استفاده‌ای از آن نمی‌شود٬ در نظر گرفته شده است.

UMK top open black verge super wide

مایکروسافت برای پشتیبانی از بلوتوث در ابزارهای مختلف یک دکمه را در نظر گرفته است که با تغییر حالت آن، بلوتوث سازگار با iOS یا اندروید یا ویندوز فعال می‌شود تا امکان اتصال صفحه‌کلید به تمام ابزارهای موجود در پلتفرم‌های ذکر شده، میسر شود.

UMK comp grey verge super wide

مایکروسافت در نظر دارد این صفحه کلید همه کاره را در ماه اکتبر سال جاری و در دو رنگ سفید و مشکی به قیمت ۷۹.۹۵ دلار به فروش برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات