اگر تلفن اچ‌تی‌سی دارید، می‌توانید از ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری رایگان در گوگل درایو استفاده کنید

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این، دارندگان مدل‌های جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی از جمله HTC One max، گوشی HTC One remix و (HTC One (M8 واجد دریافت 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان در سرویس گوگل درایو بودند. اما اکنون دارندگان دستگاه‌های فوق، دو برابر فضای پیشین را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در اختیار خواهند داشت.
تبلیغات

 دارندگان (HTC One (M7 و HTC One mini همچنان تنها 25 گیگابایت فضای رایگان گوگل درایو در اختیار خواهند داشت اما هر شخصی که تا کنون یک دستگاه (HTC One (M8 یا دستگاه‌های جدید دیگر اچ‌تی‌سی را خریداری کرده، با ثبت‌نام در سرویس گوگل از طریق گوشی خود می‌توانند بصورت رایگان به استفاده از 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری هدیه‌ی خود بپردازند. خبر خوش دیگر اینکه، حتی کسانی که پیش‌تر نسبت به خرید و فعال سازی حساب 50 گیگابایتی قبلی خود اقدام کرده‌اند نیز با اجرا کردن اپلیکیشن گوگل درایو به ظرفیت 100 گیگابایت ارتقا خواهند یاقت.

swcn4sa story

از آنجا که در سیستم‌عامل ویندوز فون از سرویس OneDrive مایکروسافت استفاده می‌شود، دارندگان نسخه مبتنی بر ویندوز فون گوشی اچ‌تی‌سی همچنان تنها به 15 گیگابایت فضای رایگان عمومی در این سرویس دسترسی خواهند داشت. البته در این قسمت نیز خبرهای خوشی به گوش می‌رسد چرا که مایکروسافت محدودیت حجم 2 گیگابایت در ازای هر فایل را از سرویس OneDrive خود حذف کرده و مجموعه‌ی قابل توجهی از بروزرسانی‌ها و قابلیت‌ها را به اپلیکیشن این سرویس در همه‌ی پلتفرم‌ها وارد کرده است.

برنامه‌ی Advantage اچ‌تی‌سی، هم‌اکنون مجموعه‌ی جالبی از قابلیت‌ها را در اختیار دارندگان دستگاه‌های این شرکت قرار می دهد که تعویض رایگان صفحه‌نمایش در شش ماه نخست خرید از آن جمله است. ارتقا از 50 گیگابایت فضای ابری رایگان به 100 گیگابایت برای اغلب کاربران این شرکت، تنها یکی از تلاش‌های اخیر کمپانی تایوانی برای افزایش سهم بازار خود و حل و فصل کسری موجود میان فروش و سودآوری است. در صورتی که همه چیز مطلبق برنامه‌ریزی اچ‌تی‌سی پیش رود، این شرکت ممکن است بار دیگر به یک رقیب قدر در بازار اندروید بدل شود. مسلما تمام تلاش‌ها در این راستا از جمله همین فضای ابری رایگان، همگی در خدمت منافع مشتریان نیز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات