اپل اخراج کارکنان Beats را آغاز می‌کند؛ تکنولوژی‌ها و برخی کارکنان به کوپرتینو منتقل می‌شوند

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به تازگی تصاحب Beats Audio را نهایی کرده و اکنون بنا بر گزارش 9to5mac، اخراج کارکنان بیتس توسط اپل آغاز شده است. پس از هفته‌ها شایعه، سرانجام اپل در 28 ماه می بصورت رسمی تایید کرد که کمپانی Beats را به تصاحب خود درآورده است.
تبلیغات

 بخشی از این قرارداد، در کنار رقم 3 میلیارد دلاری، مربوط به پیوستن بنیان‌گذاران بیتس یعنی جیمی آیووین و دکتر دره به اپل بود. اما تمام کارکنان این کمپانی آنقدرها خوش شانس نبودند. بر اساس گفته‌ی منبعی که این گزارش را بدست 9to5mac رسانده، این شخص در جریان روال انتقال قرار دارد و اعلام کرده که اپل کار خود را برای انتقال برخی تکنولوژی‌ها و بخشی از کارکنان بیتس به اپل آغاز نموده، برخی را به کوپرتینو منتقل خواهد کرد و عده‌ای نیز همچنان در سنت مونیکا مستقر خواهند بود. در این جملات تاکید بر روی کلمه‌ی «برخی» نشان از رخدادی ناخوشایند برای سایرین دارد.

مقام‌های اجرایی اپل در هفته‌ی گذشته از مقر بیتس دیدن کردند و به کارکنان باقی مانده اعلام کردند که آن‌ها شامل این نقل و انتقال‌ها به اپل نخواهند شد. شخص منبع مدعی شده که بسیاری از کارکنان بخش‌های توسعه و خلاقیت در جایگاه خود باقی خواهند ماند اما کارکنان بخش‌هایی نظیر قسمت مالی و بخش پشتیبانی چندان خوش شانس نبوده‌اند. برخی از این افراد هم‌اکنون اخراج شده‌اند و عده‌ای نیز تا ابتدای سال 2015 همچنان باقی خواهند ماند. به عده‌ی اندکی نیز موقعیت‌های شغلی در کوپرتینو پیشنهاد شده است.

گفته می‌شود که یک راه ارتباطی برای کارکنان بیتس فراهم شده تا بتوانند بصورت مستقیم با کارکنان منابع انسانی اپل در خصوص مزایای خروج از کار یا انتقال به گفتگو بپردازند.

اپل همچنین کار خود را بر روی انتقال تکنولوژی‌های بیتس آغاز کرده و بر اساس گزارشات با مشکلاتی در خصوص سازگار نمودن آن‌ها با سرورهای فعلی خود تجربه می‌کند. بنابراین ممکن است در این میان برخی تکنولوژی‌ها نیز به کلی با ساختاردهی مجدد روبرو شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات