اطلاعات کارت اعتباری در iOS 8 از طریق دوربین اسکن و انتقال می‌یابد

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، کمپانی اپل سعی دارد تا سیستم پرداخت خود را با استفاده از زیرساخت‌های موجود در محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسعه دهد. حال این کمپانی با تعبیه یک ویژگی جدید در iOS 8 بیش از پیش در جهت تسهیل پرداخت‌های کاربران قدم برداشته‌اند، بطوریکه می‌توان با استفاده از دوربین ابزار‌های اپلی در iOS 8 اطلاعات کارت اعتباری را اسکن کرد.
تبلیغات

 براساس یافته‌های وبلاگ 9to5mac، در زمان وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری در iOS 8 و از طریق مرورگر سافاری که به منظور انجام خرید اینترنتی صورت می‌پذیرد، علاوه بر استفاده از تنظیمات AutoFill برای رمز‌های عبو و اطلاعات کارت اعتباری، می‌توان از امکان جدید نیز استفاده کرد که Scan Credit Card‌ نام دارد. با استفاده از این امکان، دوربین کارت اعتباری کاربر را اسکن کرده و سپس با استفاده از تصویر اسکن‌شده و انجام پردازش‌های شناسایی متن در تصویر، اعداد و اطلاعات مورد نیاز استخراج شده و در کادرهای تعیین شده در صفحه‌ی خرید وارد می‌شود.

iOSCardScan

توسعه‌دهندگان برای استفاده از این ویژگی نیازی به اضافه کردن یا فعال کردن چیزی نداشته و این قابلیت توسط سافاری و در زمان ورود به صفحه‌ی پرداخت بصورت هوشمند درک شده و با اضافه شدن قسمتی به بالاب کی‌برد، کاربر را از وجود این ویژگی آگاه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات