سیاست جدید انویدیا: کاهش تمرکز بر روی تلفن‌های‌هوشمند

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد کمپانی‌ انویدیا سیاست‌های متفاوتی را در پیش گرفته است؛ چراکه مدیرعامل این کمپانی با انجام مصاحبه‌ای با CNET، خبر از تغییر سیاست‌های این کمپانی در حوزه‌ی ابزار‌های قابل‌حمل داده است. براساس گفته‌های Jen-Hsun Huang، این کمپانی از این پس در زمینه‌ی تلفن‌های‌هوشمند متمرکز نخواهد شد.
تبلیغات

پس از عدم موفقیت و استقبال خوب از تراشه‌ی تگرا 4i انویدیا، این کمپانی به این نتیجه رسیده است که رقابت در زمینه‌ی تلفن‌های‌هوشمند مستلزم در نظر گرفتن فاکتورهای دیگری نیز هست که مهم‌ترین آن قیمت تمام شده‌ی محصولات علاوه بر کارایی محصولات است.

از این‌رو، Huang با اشاره به این عوامل، سیاست‌های آتی انویدیا را روی تمرکز بیشتر در زمینه‌ی بازی‌ها عنوان کرده است که از جمله‌‌ی آن می‌توان به شیلد انویدیا و همچنین محصولات این کمپانی برای استفاده در خوردروها اشاره کرد. همانطور که می‌دانید خودروهای امروزی برای انجام پردازش‌های مورد نیاز خود نیازمند استفاده از سخت‌افزار و پردازنده‌های قدرتمندی هستند.

هنوز مشخص نیست که آیا انویدیا به تولید تراشه‌های مورد استفاده در تلفن‌های‌هوشمند ادامه خواهد داد یا خیر. می‌توان از گفته‌های Huang‌ چنین استنباط کرد که این کمپانی به ساخت محصولات خود برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های بسیار سطح بالا ادامه خواهد داد؛ چراکه وی در سخنان خود به ساخت تراشه‌های محصولاتی که وی برای توصیف آن‌ها از Porsche of Tablets or Phones استفاده کرده، ابراز تمایل نموده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات