Stephen Elop: به پشتیبانی از سری Asha و Nokia X متعهد هستیم

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
سرانجام و پس از کش و قوسهای فراوان نوکیا به‌طور رسمی به مایکروسافت پیوست و بدون تردید گذشت زمان ثابت خواهد کرد که این تصمیم مدیران مایکروسافت چه ثمراتی در پی خواهد داشت. اما اخیراً Stephen Elop مدیر‌عامل سابق نوکیا در اظهار نظری به دارندگان سابق گوشی‌های هوشمند نوکیا اطمینان داده که پشتیبانی از محصولات برند نوکیا همچنان ادامه خواهد داشت.
تبلیغات

پس از آن که نوکیا بطور رسمی به مایکروسافت پیوست، Stephen Elop مدیر عامل سابق نوکیا و مدیر آینده دپارتمان Devices and Studios مایکروسافت در مورد چگونگی فعالیت‌های گوشی‌های هوشمند نوکیا و سایر بخش‌های نوکیا در آینده سخن گفت.

او به گوشی‌های سری Asha که چندین سال است در سبد محصولات نوکیا وجود دارند و چند Nokia X که اوایل امسال و در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شدند به طور خاص اشاره کرده است و اعلام داشته که ما همچنان به پشتیبانی از این محصولات متعهد هستیم.

این امر یک خبر خوب برای ده‌ها هزار خریداری است که این گوشی‌های هوشمند را خریداری کرده بودند. همچنین در این هفته Stephen Elop در یک کنفرانس خبری از نوع AMA (مخفف Ask Me Anything یا از من هرچه می‌خواهید بپرسید) شرکت خواهد کرد تا به سؤالات علاقه‌مندان پاسخ دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات