پوشش زنده ویدیویی زومیت از کنفرانس معرفی گلکسی نوت 20 سامسونگ [نسخه آفلاین اضافه شد]

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
رویداد Unpacked سامسونگ فردا شب برگزار می‌شود و طی آن با خانواده‌ی پرچم‌دار موردانتظار گلکسی نوت ۲۰ و درکنار آن گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی بادز لایو آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

با اینکه تنها یک یک روز تا زمان برگزاری جدیدترین رویداد آنپکد (Unpacked) سامسونگ باقی مانده است، می‌توان درک دقیقی از آن‌چیزی داشت که سامسونگ در این مراسم نمایش خواهد داد. ذکر این نکته لازم است که رویداد مذکور تماما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

نسخه آفلاین رویداد به‌همراه جمع‌بندی

جانشین دی‌جی کو به‌عنوان مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، طی مطلبی در وب‌سایت سامسونگ تأیید کرد که پنج دستگاه قدرتمند در رویداد آتنپکد نمایش داده خواهد شد (امید می‌رود او در طی رویداد اندک‌زمانی را صرف کند و توضیح دهد که دستگاه‌های قدرتمند چه تفاوتی با دستگاه‌های معمولی دارند). یک‌هفته پس از انتشار این مطلب، سامسونگ ویدئویی تبلیغاتی منتشر کرد و در آن، تصویری را نمایش داد که شبیه به عکس خانوادگی از محصولاتی بود که قرار است معرفی شوند. این تصویر باعث شد که فضای اندکی برای گمانه‌زنی درباره‌ی رویداد آنپکد باقی بماند. اکنون که تا برگزاری رویداد مذکور مجالی نمانده، زمان مناسبی برای واکاوی این موضوع است که محصولات جدید سامسونگ احتمالا چه ویژگی‌هایی خواهند داشت.

تمامی محصولات آنپکد سامسونگ در تیزر رونمایی

ستاره‌ی بی‌چون‌وچرای رویداد آنپکد تابستان امسال، سری گوشی گلکسی نوت ۲۰ جدید است. انتظار می‌رود که امسال، دو مدل از خانواده‌ی گلکسی نوت معرفی شود؛ گلکسی نوت معمولی با نمایشگر ۶٫۴۲ اینچی و گلکسی نوت پلاس یا اولترا با صفحه‌ی نمایش ۶٫۹ اینچی. هنوز مشخص نیست که مدل بزرگ‌تر چه نام خواهد داشت، ولی منابع مختلف هر دو نام را استفاده می‌کنند. برخی جزئیات درباره‌ی نمایشگر این محصولات هنوز تأیید نشده است. برای مثال، گفته می‌شود که رزولوشن نمایشگر مدل کوچک‌تر تنها ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز خواهد بود، ولی مدل بزرگ‌تر، نمایشگری با رزولوشن بالا خواهد داشت که نرخ نوسازی آن بدون مصرف بیش‌از حد باتری تا ۱۲۰ هرتز افزایش می‌یابد. علت بالانرفتن مصرف باتری هنگام استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در این محصول، استفاده از اکسید پلی‌کریستالی گران‌قیمت در پنل پشتی است.

ساده‌ترین محصول در بین دستگاه‌هایی که قرار است معرفی شوند، گلکسی بادز لایو است. سامسونگ پیش‌تر نیز ایرباد بی‌سیم تولید کرده است، اما گلکسی بادز لایو با محصولات پیشین کره‌ای‌ها در این حوزه اندکی تفاوت دارد. اول اینکه محصول مذکور، اولین ایرباد سامسونگ تحت برند گلکسی است که با قابلیت حذف نویز فعال عرضه می‌شود. این ویژگی در ایربادهای سری گلکسی بادز پلاس وجود نداشت. همچنین، شکل ایرباد جدید شبیه لوبیا است. 

سامسونگ با گلکسی واچ اکتیو 2 که محصولی متمرکز بر تناسب اندام است، راه زیادی را پیموده، اما زمان آن فرا رسیده است که این ساعت هوشمند قدیمی، جایگزینی درخور پیدا کند. با اینکه گلکسی واچ ۳ هنوز رسما معرفی نشده است، برخی از خرده‌فروشان در سراسر جهان از هم‌اکنون این ساعت هوشمند را می‌فروشند.

شرکت‌های انگشت‌شماری هنوز در تلاش هستند که تبلت بالارده‌ی اندرویدی تولید کنند و سامسونگ به‌راحتی طلایه‌دار این شرکت‌ها است. انتظار می‌رود در رویداد آنپکد از دو تبلت جدید رونمایی شود که براساس گزارشی از وب‌سایت WinFuture، هر دو محصول با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی همراه خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات