جعبه‌گشایی آیفون 11 اپل

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 11 اپل اولین عضو از خانواده جدید گوشی‌های اپل بود که در آخرین مراسم اپل پا به میدان گذاشت تا با ایجاد تغییراتی مثبت، کاربران بیشتری را به اکوسیستم اپل جذب کند.
تبلیغات

آیفون ۱۱ اپل، مدل معمولی خانواده‌ی گوشی‌های آیفون ۱۱، برای نمایش محتوای بصری از نمایشگر ۶/۱ اینچ لیکوئید رتینا با پنل LCD بهره می‌گیرد و از این حیث به‌نوعی مدل جدید گوشی اپل آیفون XR به‌شمار می‌آید و بازار همان گوشی را هدف گرفته است. در واقع اپل امسال با تغییر روند نام‌گذاری محصولات خود، ارزش بیشتری به نسخه‌ی ارزان‌قیمت آیفون داده است. در این نسخه تغییرات مثبتی دیده می‌شود تا بتواند در سال جاری دلایل محکمی برای خرید ایجاد کند؛ برای مثال در قسمت بالایی نمایشگر آیفون ۱۱، شیشه‌ی ضدخش قرار گرفته تا آن را از خطرهای احتمالی محافظت کند. اپل مدعی است، شیشه‌ی قرارگرفته روی پنل پشتی و جلویی آیفون ۱۱، سخت‌ترین شیشه‌ی به‌کار برده‌شده در گوشی‌های همراه تا‌به‌امروز است.

اما پرچم‌داران امسال اپل تمرکز ویژه‌ای روی دوربین دارند. پنل پشتی آیفون ۱۱ میزبان دو دوربین مجزا با چینشی جدید است که چنین چینشی را پیش‌تر در تصاویر فاش‌شده دیده بودیم. به‌طور کلی در این مدت، کاربران نگاه مثبتی به آن نداشتند؛ درهرصورت این نوع چینش جذابیت‌های خاص خود را دارد. دوربین اصلی آیفون ۱۱ به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) مجهز است. ناگفته نماند، این دوربین لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دارد و از دیافراگمی با قطر f/1.8 بهره می‌برد. دوربین دوم نیز حسگری ۱۲ مگاپیکسلی دارد و به لنز فوق عریض مجهز است. دوربین اصلی گوشی جدید اپل توانایی ضبط ویدئوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه دارد و از حالت عکاسی شبانه به‌نام نایت مود بهره می‌گیرد. قیمت گوشی آیفون ۱۱ کمتر از برادرانش است و همین موضوع احتمالا به موفقیت آن در بازار کمک خواهد کرد.

این گوشی توسط فروشگاه اینترنتی برتر دیجیتال برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با جدید‌ترین گوشی اپل از شما دعوت می‌کنیم با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

نظر شما در مورد آیفون ۱۱ چیست؟ شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات