ویدیو کامل کنفرانس BUILD 2019 مایکروسافت

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت شب گذشته به‌صورت رسمی رویداد BUILD را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد که در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل این کنفرانس را مشاهده کنید.
تبلیغات

کنفرانس بیلد هرساله و توسط مایکروسافت برای رونمایی، معرفی و آشنایی بیشتر توسعه‌دهندگان با ابزار‌های این شرکت برگزار می‌شود. شب گذشته نیز به‌صورت رسمی و با سخنرانی ساتیا نادلا و معرفی چندی از سرویس‌های جدید مایکروسافت، بیلد ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. 

مدیرعامل مایکروسافت شب گذشته از اهداف این شرکت برای توسعه‌ی ابزار‌هایی سخن گفت تا هر برنامه‌نویس و مهندسی قادر به ساخت آرزو‌های خود باشد؛ جایی که پیش‌تر شعار Dream it, Build it, Live it را برای این کنفرانس و مسابقه‌ی پیرامون آن برگزیده بود. شب گذشته مایکروسافت ابزار‌های بسیار جذابی معرفی کرد که‌ می‌توان به مرورگر اج، قابلیت‌های جدید پلتفرم آژور، نسخه‌ی آنلاین ویژوال استودیو و پلتفرم Fluid برای انجام کارگروهی آنی روی پروژه‌های مختلف اشاره کرد.

کنفرانس بیلد یکی از جذاب‌ترین مراسم‌های دنیای فناوری برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان است. توصیه‌ می‌کنیم علاقه‌مندان ویدئو این کنفرانس و آشنایی با محصولات جدید مایکروسافت را از دست ندهند.

دانلود از آپارات

برای مطالعه‌ی تمام اخبار این رویداد، به صفحه‌ی کنفرانس بیلد مایکروسافت مراجعه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات