هواوی ویدئویی از نوا 6 نسخه‌ی 5G منتشر کرد

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به‌تازگی ویدئویی از نوا ۶ نسخه‌ی 5G در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده است. این گوشی هوشمند به‌زودی در چین رونمایی و عرضه خواهد شد.
تبلیغات

در ویدئو جدیدی که هواوی از نوا ۶ نسخه‌ی 5G منتشر کرده است، در جلو گوشی دوربین سلفی دوگانه‌ای دیده می‌شود که قابلیت بزرگ‌نمایی بیشتر در دوربین‌های سلفی را به‌ارمغان می‌آورد. در این ویدئو، مشخص نشده است این گوشی هواوی کِی معرفی خواهد شد، اما احتمال داده می‌شود این محصول بیست‌وششم نوامبر همراه‌با آنر وی ۳۰ رونمایی شود.

طبق اطلاعات منتشر‌شده، می‌دانیم Honor V30 از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره خواهد برد که احتمالا در نوا ۶ نسخه‌ی 5G نیز قرار داده خواهد شد. همچنین به‌لطف نشست جداگانه‌ی Weibo، اطلاعاتی از نوا ۶ جدید منتشر شده که می‌توان به نمایشگر ۶/۴۴ اینچی از نوع LCD اشاره کرد. پنل این نمایشگر از نوع IPS است و به‌صورت 1080p عرضه خواهد شد.

Huawei nova 6

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید نوا ۶ می‌توان به تراشه‌ی کرین ۹۹۰ با مودم 5G اشاره کرد. در گوشی هوشمند جدید هواوی، باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را شاهد خواهیم بود که از قابلیت شارژ ۴۰ واتی بهره خواهد برد. همچنین، دوربین اصلی آن از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی IMX686 سونی برخوردار خواهد بود.

شایعه شده است که گوشی نوا ۶ هواوی نسخه‌ی 5G در سه مدل روانه‌ی بازار خواهد شد: ۱. مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳،۴۹۹ یوان؛ ۲. مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳،۷۹۹ یوان؛ ۳. مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۴،۰۹۹ یوان.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات