اوپو رینو ایس با قابلیت شارژ ۳۰ دقیقه‌ای رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی اوپو، رینو ایس، پرچم‌دار جدید خود را به‌طور رسمی معرفی کرد. این گوشی از فناوری جدید شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد.
تبلیغات

رینو ایس، پرچم‌دار جدید شرکت اوپو روز پنجشنبه به‌طور رسمی رونمایی شد. این گوشی، از بسیاری جهات بهترین گوشی تولیدشده‌ی شرکت چینی اوپو به شمار می‌رود.

رینو ایس از نظر مشخصات شباهت بسیار زیادی به 7T، محصول جدید شرکت وان پلاس دارد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، صفحه‌ی نمایشگر ۱۰۸۰ ۶/۵ اینچی با بریدگی قطره‌ای‌شکل و نرخ رفرش ۹۰ هرتز، قطعات سخت‌افزاری اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند. پرچم‌دار جدید اوپو از یک دوربین ۴ گانه بهره می‌برد. دوربین اصلی گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX585 ساخت شرکت سونی دارد و از قابلیت‌های فوکس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر برخوردار است. علاوه بر این دوربین، شاهد یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۶ درجه، یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 5x هیبریدی اپتیکال و 20x دیجیتال و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی این دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسل است و قابلیت فعال شدن با حرکت گوشی به سمت صورت را دارد.

رینو ایس

خاص‌ترین ویژگی این گوشی، استفاده از فناوری شارژ سریع است. اوپو پیش از این هم با گوشیفایند ایکس مدل لامبورگینی، پیشتاز استفاده از این فناوری بود اما فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی به‌کاررفته در رینو ایس یک قدم رو به جلوی دیگر به شمار می‌رود.

باتری ۴ هزار میلی‌‌آمپری دو سلولی به‌کاررفته در رینو ایس در مدت زمان ۳۰ دقیقه از صفر درصد، به‌طور کامل شارژ می‌شود. اوپو می‌گوید تنها با ۵ دقیقه اتصال گوشی به برق می‌توانید دو ساعت از آن استفاده کنید.

شیائومی و ویوو پیش از این راه‌هایی برای شارژ سریع‌تر باتری‌های ۴ هزار میلی‌‌آمپری ارائه کرده بودند اما هیچ‌کدام از آن‌ها محصولی که از این فناوری استفاده کند به بازار عرضه نکرده‌اند. اوپو همچنین اعلام کرد، به لطف استفاده از فناوری GaN، شارژر ۶۵ واتی رینو ایس، کوچک‌ترین شارژر موجود در بازار است.

تنها با ۵ دقیقه شارژ کردن رینو ایس می‌توانید ۲ ساعت از این گوشی استفاده کنید

رینو ایس همچنین برای مواقعی که کاربر به شارژر اورجینال دسترسی ندارد، امکان استفاده از درگاه USB-C و قابلیت شارژ سریع کوالکام را هم پشتیبانی می‌کند.

براساس اعلام اوپو، رینو ایس ابتدا تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی با رم‌ ۸ گیگابایت و ظرفیت ۱۲ گیگابایت، به قیمت حدود ۴۲۰ دلار و با رم ۱۲ گیگابایت و ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به قیمت حدود ۵۳۰ دلار فروخته خواهد شد.

قرار است یک نسخه‌ی ویژه به نام Mobile Suit Gundam با ۸ گیگابایت رم و ظرفیت ۲۵۶ و قیمت حدود ۵۰۵ دلار هم به بازار عرضه شود. زمان دقیق عرضه‌ی جهانی این گوشی هنوز اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات