TeamViewer دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
شرکت TeamViewer از دیروز دسترسی کاربران ایرانی را به سرویس خود مسدود کرده است.
تبلیغات

شرکت آلمانی TeamViewer GmbH، توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار محبوب کنترل، هدایت و تعمیر از راه دور کامپیوترها، از روز گذشته دسترسی کاربرانی با IP ایرانی را به این نرم‌افزار مسدود کرده است؛ بنابراین چنانچه با یک آدرس IP ایرانی به وب‌‌سایت teamviewer.com مراجعه کنید، با این پیام رو‌به‌رو خواهید شد:

TeamViewer به آن دسته از کشورهایی که فروش محصول یا پشتیبانی و ارائه‌ی هرگونه‌ خدمات به آن‌ها منجر به نقض قوانین صادرات اتحادیه‌ی اروپا یا ایالات متحده‌ی آمریکا توسط این شرکت شود یا به هر نحو ارائه‌ی خدمات به آن‌ها مطابق قوانین سیاست خارجی اتحادیه‌ی اروپا یا قوانین صادرات آمریکا ممنوع باشد، سرویس‌دهی نمی‌کند.

البته باید خاطرنشان کرد که در حال حاضر، دسترسی کاربران برخی از ارائه‌دهندگان اینترنت به سرویس TeamViewer امکان‌پذیر است.

نرم‌افزار TeamViewer تا چندی پیش تنها به‌صورت پولی ارائه می‌شد؛ اما اکنون می‌توان آن را برای کاربردهای شخصی به‌رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر می‌توانند با نصب و به‌کارگیری این نرم‌افزار، کامپیوترهای خود را به‌گونه‌ای به یکدیگر متصل کنند که یک کاربر تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوای کامپیوتر وی دسترسی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات