گلکسی نوت فن ادیشن احتمالا در بازارهای دیگر به‌ فروش می‌رسد

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، احتمال عرضه‌ی گلکسی نوت فن ادیشن یا نسخه‌ی ریفربیشد نوت ۷ در بازارهایی غیر از کره جنوبی و در آینده‌ی نزدیک وجود دارد.
تبلیغات

تقریبا ۱۰ روز از معرفی نسخه‌ی ریفربیشد آخرین پرچمدار سری نوت سامسونگ می‌گذرد. سامسونگ با معرفی این گوشی از آماده‌سازی ۴۰۰ هزار دستگاه از آن برای بازار کره جنوبی خبر داده بود. با این حال گزارش جدیدی که اخیرا رسانه‌ای شده است، احتمال عرضه‌ی زودهنگام این گوشی در بازارهای دیگر را قوت می‌بخشد. عرضه‌ی گلکسی نوت فن ادیشن از ۴ روز پیش در کره جنوبی آغاز شده است. این گوشی با برچسب قیمت ۶۱۰ دلاری در کره جنوبی عرضه می‌شود و رنگ‌های در نظر گرفته‌شده برای آن طلایی، نقره‌ای، آبی و مشکی هستند.

فن ادیشن

پس از مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷، سامسونگ از باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی استفاده کرده است. سامسونگ در معرفی این گوشی تأکید کرده است که این دستگاه پس از ۸ مرحله تست باتری به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، سامسونگ برای فروش ۴۰۰ هزار نسخه از این گوشی در کره جنوبی برنامه‌ریزی کرده است. این کمپانی کره‌ای تأیید کرده که قصد افزایش این رقم را ندارد. سامسونگ هیچ‌گاه به‌صورت رسمی، محدود بودن بازار فروش گلکسی نوت فن ادیشن به کره جنوبی را تأیید نکرده است. سامسونگ در گذشته از احتمال عرضه‌ی این نسخه از گلکسی نوت ۷ در برخی بازارها خبر داده بود؛ البته هیچ‌گاه جزئیاتی از بازارهای هدف و زمان این عرضه اعلام نشد. گزارش قبلی در مورد نوت فن ادیشن از احتمال عرضه‌ی این گوشی در بازارهای نوظهور منطقه خبر می‌داد. سامسونگ تأیید کرده است که این گوشی در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد؛ در نتیجه علاقه‌مندان نوت ۷ چاره‌ای جز صبر کردن برای گلکسی نوت ۸ نخواهند داشت. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی جهانی گلکسی نوت FE تأیید یا رد نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات