ایسوس از لپ تاپ ذن بوک ۳ دلوکس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ از چند لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد که یکی از این محصولات ذن‌بوک ۳ دلوکس نام دارد.
تبلیغات

شرکت ایسوس در جریان برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از چند لپ‌تاپ جدید در دسته‌ی اولترابوک‌، لپ‌تاپ‌ تاشو و لپ‌تاپ‌ تبدیل شونده رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها ذن‌بوک ۳ دلوکس است. محصول جدید ایسوس را می‌توان به‌جرئت رقیب اصلی سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت معرفی کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که ذن‌بوک دلوکس ایسوس، هم از نظر مشخصات فنی و هم از نظر قیمت بالاتر از سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت قرار می‌گیرد.

ذن‌بوک دلوکس ایسوس از طراحی بسیار چشم‌نوازی بهره می‌برد. ضخامت لپ‌تاپ پرچم‌دار ایسوس تنها ۱۲.۹ میلی‌متر و در مقایسه با سرفیس‌لپ‌تاپ مایکروسافت، باریک‌تر است. وزن دلوکس نیز تنها ۱.۱ کیلوگرم اعلام شده که سبک‌تر از سرفیس‌لپ‌تاپ است.

ذن بوک دی لاکس ایسوس

ایسوس در ذن‌بوک دلوکس از یک پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i7 اینتل در کنار حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR3 استفاده کرده است. می‌توان در زمان خرید ذن‌بوک دلوکس، نسخه‌ای را با بهره‌گیری از حافظه‌ی PCIe DDS با ظرفیت یک ترابایت نیز سفارش داد. ایسوس درگاه USB نوع C را به این لپ‌تاپ اضافه کرده است.

کیبورد ذن‌بوک دلوکس دارای نور پس‌زمینه است و تاچ‌پد آن با لایه‌ای از جنس شیشه پوشانده شده است. این محصول به دو پورت یواس‌بی نوع سی تاندربولت ۳ مجهز شده است که امکان انتقال داده‌ها را با سرعت ۴۰ گیگابیت در ثانیه و استفاده از دو نمایشگر خارجی با رزولوشن 4K UDH را فراهم می‌کند. این محصول از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و به یک سنسور اثر انگشت مجهز شده است تا بتوانید برای احراز هویت از قابلیت ویندوز هلو استفاده کنید. 

قیمت ذن‌بوک دلوکس از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود.

نظر شما در مورد ذن‌بوک ۳ دلوکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات