ایسوس از لپ تاپ ذن‌ بوک فلیپ اس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی کرد

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ شرکت ایسوس از یک لپ‌تاپ تاشو جدید به نام ذن‌بوک فلیپ اس رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت ایسوس امسال در نمایشگاه کامپیوتکس گوشی هوشمند جدیدی از سری ذن‌فون خود معرفی نکرد. این کمپانی به‌جای معرفی یک گوشی جدید در نمایشگاهی که تمرکز اصلی آن بر رایانه‌ است؛ در رویدادی انحصاری، مجددا به اصالت خود در بازار پی‌سی‌ بازگشته و از چهار نوت‌بوک جدید رونمایی کرده است.

محصولات جدید ایسوس شامل لپ‌تاپ، اولترابوک و لپ‌تاپ‌ تبدیل‌شونده هستند. این دستگاه‌ها از قابلیت‌های مختلف ویندوز ۱۰ از جمله ویندوز اینک، ویندوز هلو، دستیار صوتی کورتانا و استندبای مدرن پشتیبانی می‌کنند. محصولات جدید ایسوس که در کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی شده‌اند، شامل ذن‌بوک فلیپ اس، ذن‌بوک ۳ دی‌لاکس، ذن‌بوک پرو، ویوو‌ بوک اس و ویوو بوک پرو می‌شوند. قیمت این دستگاه‌های جدید از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود و پیشرفته‌ترین آن‌ها ۱۲۹۹ دلار قیمت‌ دارد.

با توجه به اینکه در حال حاضر، بازار پی‌سی‌ وضعیت چندان خوبی تجربه نمی‌کند، اینکه ببینیم ایسوس تمرکز خود را به این بخش معطوف کرده است، جالب به نظر می‌رسد. البته با در نظر گرفتن این موضوع که احتمالا ذن‌فون‌های جدید به‌طور کامل آماده نشده‌اند، این اقدام ایسوس منطقی است. همچنین نباید فراموش کنیم که نمایشگاه کامپیوتکس در واقع مکانی است که بر معرفی محصولات جدید حوزه‌ی پی‌سی‌ تمرکز دارد.

امکانات و مشخصات ایسوس ذن‌بوک فلیپ اس

این محصول همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، ذن‌بوک فلیپ اس (Asus Zenbook Flip S) در واقع باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ی جهان محسوب می‌شود و ضخامت آن فقط ۱۰.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱.۱ کیلوگرم است. این لپ‌تاپ برنده‌ی جایزه‌ی d&i کامپیوتکس ۲۰۱۷ شده است و امکان چرخش صفحه‌نمایش آن به‌صورت ۳۶۰ درجه وجود دارد.

asus zenbook flip S

ذن‌بوک فلیپ اس از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه اینتل Core i7-7500U است. حافظه‌ی داخلی این لپ‌تاپ یک ترابایت است. ایسوس برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد این دستگاه از یک سیستم خنک‌کننده‌ی جدید استفاده کرده که در آن از پلیمر مایع کریستال بهره گرفته شده است. فن این سیستم خنک‌کننده، فقط ۰.۳ میلی‌متر ضخامت دارد. ایسوس اعلام کرده است که ذن‌بوک فلیپ اس با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا ۱۱.۵ ساعت کار کند. علاوه بر این با قابلیت شارژ فوق سریع، باتری این لپ‌تاپ در ۴۹ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد شارژ خواهد شد.

این لپ‌تاپ به یک صفحه‌نمایش چند لمسی با رزولوشن 4K یواچ‌دی مجهز شده است و از قلم‌های اکتیو استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت برای استفاده از ویژگی امنیتی ویندوز هلو اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای ذن‌بوک فلیپ اس از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود.

نظر شما در مورد ذن‌بوک فلیپ اس ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات