تیم کوک شخصا در حال آزمایش یک دستگاه پایش قند خون است

جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا گزارشی مبنی بر استفاده مدیرعامل اپل از یک دستگاه پایش قند خون در مقر اپل منتشر شده است که احتمال استفاده از این حسگر در نسخه بعدی اپل واچ را تقویت می‌کند.
تبلیغات

بر اساس گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، تیمی از مهندسان اپل به‌صورت محرمانه در حال کار روی یک حسگر پایش قند خون هستند که ممکن است در سری بعدی ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار بگیرد. حال طبق گزارش جدیدی که توسط CNBC منتشر شده، مدیرعامل اپل شخصا در حال آزمایش این حسگر است.

بر اساس این گزارش، تیم کوک در حال تست یک دستگاه پایش سطح قند خون متصل اپل واچ، در محوطه مقر شرکت اپل دیده شده است. اگر این گزارش درست باشد، تیم تحقیقاتی اپل هنوز راهی برای قرار دادن این حسگر داخل اپل واچ پیدا نکرده است؛ چرا که در حال حاضر این وسیله به‌صورت دستگاهی جانبی برای اپل واچ وجود دارد.

CNBC در گزارش خود به مدارک دیگری که می‌توانند به معنی وجود چنین دستگاهی باشند، اشاره کرده است؛ از جمله این‌که مدتی پیش، تیم کوک هنگام سخن‌رانی در جمعی از دانشجویان دانشگاه گلاسکو گفته بود «من چند هفته‌ای است در حال آزمودن یک دستگاه پایش قند خون هستم و درست قبل از آمدن به این سفر آن را درآوردم.»

مقاله‌های مرتبط:

    قبلا نیز خبرهایی مبنی بر استفاده اپل از حسگر پایش قند خون در نسل بعدی اپل واچ که احتمالا در نیمه دوم ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد، منتشر شده بود؛ ولی تا تأیید رسمی توسط اپل یا معرفی رسمی نسل بعدی ساعت هوشمند اپل باید با دیده تردید به این قضیه بنگریم.

    نظر شما چیست؟ آیا استفاده اپل از حسگر پایش سطح قند خون می‌تواند شما را در خرید نسل جدید اپل واچ مجاب کند؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات