پورشه 911 با زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۲.۵ ثانیه

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تک‌آرت، به‌عنوان تیونر برتر خودروهای پورشه شناخته می‌شود. این برند آلمانی، در محصول جدید خود به نام  GT Street R، مدل 911 را به یک ابرخودرو تبدیل کرده است.
تبلیغات

چند ماه پیش به معرفی خودروی GTstreet R در زومیت پرداختیم. این مدل، بر اساس پورشه 911 توربو S شکل گرفته است و با پیشرانه‌های متعددی ارائه می‌شود که قدرت‌مندترین آن‌ها، ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نسخه‌های قبلی این خودرو، با قدرت‌های ۶۰۰ و ۶۲۰ اسب بخار قابل خرید بودند و مدل جدید، به‌تازگی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. در ادامه‌ی مطلب فیلم کوتاهی از بررسی شتاب خودروی GTstreet R با پیشرانه‌ی ۷۲۰ اسب بخار، قابل مشاهده خواهد بود.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

این خودرو، با پیشرانه‌ی ۴ لیتری مدل‌های مشهور پورشه، مثل 911R و 911GT3 همراه نشده است؛ چرا‌که این خودروها فاقد سیستم دو دیفرانسیل هوشمند پورشه هستند و صرفا به‌صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شوند. با این حساب، پیشرانه‌ی GTstreet R از نوع ۳.۸ لیتری و ۶ سیلندر خطی است که به لطف استفاده از توربوی دوگانه و دیگر تجهیزات خاص تک‌آرت، توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، در ۲.۵ ثانیه را به‌ دست آورده است.

پورشه تک آرت

درحالی‌که قیمت یک دستگاه پورشه 911 توربو S، حدود ۱۷۵ هزار دلار و قیمت نسخه‌ی GT3، نزدیک به ۱۵۰ هزار دلار است، مدل تیونینگ‌شده‌ی GTstreet R با پیشرانه‌ی ۷۲۰ اسب بخار، ۲۸۰ هزار دلار قیمت دارد.

در پایان این مطلب، بیننده‌ی تیزر رسمی معرفی این خودرو از تک‌آرت باشید.

دانلود با کیفیت 360p  720p  1080p

پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
پورشه تک آرت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات