پیش به سوی نمایشگاه خودرو نیویورک

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
مثل هر سال در فروردین‌ماه، به‌زودی شاهد برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک خواهیم بود. در این مطلب به این سؤال پاسخ می‌دهیم که چه خودروهایی در رویداد مهم نیویورک معرفی می‌شوند؟
تبلیغات

نمایشگاه خودروی نیویورک را می‌توان بعد از نمایشگاه خودروی دیترویت، مهم‌ترین رویداد صنعت خودرو در آمریکا دانست. اصولا برندهای زیادی در این رویداد شرکت می‌کنند که علاوه‌ بر معرفی جدیدترین محصولات خود، تمرکز زیادی بر رونمایی از نسخه‌های خاص، تقویت‌شده و متفاوت دارند. سال گذشته مدل RF از مزدا میاتا، نسخه‌ی اسپایدر از آئودی R8 و فیس‌لیفت نیسان GT-R بیشترین توجه را به خود جلب کردند و حالا ما در زومیت به بررسی خودروهایی می‌پردازیم که انتظار زیادی برای رونمایی از آن‌ها در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ وجود دارد. ضمن اینکه گزارش لحظه به لحظه از اخبار این رویداد مهم صنعت خودروی جهان نیز در زومیت انجام خواهد شد.

آکورا TLX

acura tlx

برند آکورا مانند لکسوس تویوتا، زیرمجموعه‌ای لوکس از شرکت خودروسازی هوندا محسوب می‎شود که تمرکز زیادی بر بازار آمریکا دارد. مدل TLX یک سدان لوکس خانوادگی بر مبنای هوندا آکورد است که با توجه به فروش و محبوبیت بالای آکورد در آمریکای شمالی، مسلما بازدیدکنندگان زیادی را در نیویورک به خود جذب خواهد کرد.

دوج چارجر SRT دیمون

دوج دیمون Dodge Demon

چندین هفته است که دوج برای نسخه‌ی دیمون از مدل چلنجر SRT، هیاهوی تبلیغاتی زیادی به راه انداخته و با انتشار فیلم‌های بسیار کوتاه، هواداران خود را برای رونمایی از این مدل در نمایشگاه خودروی نیویورک، منتظر نگه‌داشته است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی هل‌کت (Hell Cat) با قدرت ۷۰۷ اسب بخار، قرار نیست دوج را از ساخت چلنجرهای قدرتمندتر منصرف کند و حالا نسخه‌ی SRT دیمون قرار است قوی‌ترین محصول این برند و شاید هم کل تاریخ خودروهای عضلانی آمریکا باشد.

فورد GT

فورد GT

پرچم‌دار فناوری‌های فورد را بارها در نمایشگاه‌های مختلف دیده‌ایم؛ اما احتمالا شاهد معرفی نسخه‌ای خاص و جدید از ابرخودروی GT در نیویورک خواهیم بود.

اینفینیتی QX80

برند زیرمجموعه‌ی نیسان، قرار است مدل جدید QX80 را در نیویورک معرفی کند. سه سال پیش، نمونه‌ی مفهومی این شاسی‌بلند غول‌پیکر معرفی شد و به‌زودی شاهد رونمایی از نسخه‌ی نهایی آن توسط اینفینیتی خواهیم بود که بازار آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را با قیمتی از ۶۵ تا ۹۰ هزار دلار، هدف قرار داده است.

نسخه‌ی ترک‌هاک از جیپ گرند چروکی

Jeep Grand chrokee hellcat SRT

جیپ که خودروسازی اصیل در گروه فیات کرایسلر محسوب می‌شود، مدلی از گرند چروکی به نیویورک می‌آورد که احتمالا پیشرانه‌ی ۷۰۷ اسب بخاری دوج هل‌کت را در اختیار دارد. درحالی‌که نسخه‌ی پایه از این شاسی‌بلند محبوب با قیمتی در حدود ۳۰ هزار دلار معامله می‎‌شود، مدل ترک‌هاک با قیمتی بیش از ۷۰ هزار دلار فروخته خواهد شد.

نسخه‌ی مخصوص پیست نیسان GT-R

Nissan GT-R Track Edition

مدتی پیش تصاویری از جدیدترین مدل گودزیلای نیسان منتشر شده بود و حالا در نیویورک، هواداران GT-R می‌توانند از نزدیک نسخه‌ی مخصوص پیست آن‌ را با کیت بدنه‌ی جدید و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیوم ببینند.

تویوتا FT-4X

تویوتا FT-4X

غول خودروسازی ژاپن که امسال‌ هم پرفروش‌ترین برند این صنعت در جهان بود، خودروی جدیدی به نام FT-4X به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد که مراسم رونمایی از آن در رویداد نیویورک انجام خواهد شد. هرچند تاکنون فقط یک عکس از چرخ آن منتشر شده است؛ اما کارشناسان معتقدند که این خودرو، یک شاسی‌بلند درشت‌هیکل با توانایی‌های خارج جاده‌ی فوق‌العاده خواهد بود که هواداران FJ CRUSIER را خوشحال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات