قیمت پژو 2008 تعیین نشده است؛ تکذیب قیمت اعلامی توسط ایران خودرو

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایران خودرو خبر منتشرشده در مورد قیمت ۷۰ میلیونی پژو ۲۰۰۸ را که بیشتر شبیه به دروغ سیزده بود، تکذیب کرد.
تبلیغات

گروه صنعتی ایران خودرو خبری را که روز سیزده فروردین در برخی از رسانه‌های رسمی کشور مبنی بر قیمت ۷۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ منتشر شد، تکذیب و اعلام کرد که قیمت این محصول هنوز مشخص و نهایی نشده است.

خبری در برخی از رسانه‌های رسمی و گروهی کشور با عنوان «پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو با قیمت حدود ۷۰ میلیون تومان وارد بازار شد» منتشر شد که بیشتر به دروغ سیزده یا همان اول آوریل شبیه بود.

گروه صنعتی ایران خودرو نیز امروز ۱۴ فروردین به این خبر واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. ایران خودرو تأکید کرده که قیمت این خودرو نهایی نشده است و پس از مشخص شدن، قیمت پژو ۲۰۰۸ به اطلاع رسانه‌ها و مردم خواهد رسید.

در متن تکذیب خبر منتشرشده در مورد قیمت پژو ۲۰۰۸ آمده است:

خبر منتشرشده در رسانه‌ها با عنوان «پژو 2008 ایران خودرو با قیمت حدود ۷۰ میلیون تومان وارد بازار شد» به هیچ عنوان صحت ندارد؛ چرا که خط تولید این محصول به‌تازگی به بهره‌برداری رسیده و عرضه‌ی آن به بازار هنوز آغاز نشده است. علاوه‌بر آن، قیمت خودرو پژو ۲۰۰۸ هنوز نهایی نشده است و رقم دقیق آن به‌زودی و در زمان عرضه‌ی محصول اعلام خواهد شد.گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری همه‌ی رسانه‌های کشور، از این بزرگواران و همچنین هموطنان عزیز درخواست می‌کند اخبار و اطلاعات مربوط به این گروه صنعتی را از کانال‌های ارتباطی و رسمی شرکت دریافت کنند.

بر اساس اعلام کارشناسان ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران، قیمت پژو ۲۰۰۸ برای تیپ‌های مختلف با دنده‌ی اتوماتیک و پیشرانه‌ی ۱۶۰۰ سی‌سی توربو شارژ با توان خروجی ۱۶۵ اسب بخار، مبلغی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

به نظر شما قیمت پژو ۲۰۰۸ چقدر خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات