گوشی پیکسل 2 گوگل زودتر از موعد معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا گوگل مدل جدید گوشی‌ هوشمند پیکسل را زودتر از تاریخ مورد انتظار معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

خبرهایی در مورد نسل دوم گوشی‌ هوشمند گوگل پیکسل منتشر شده است که البته هنوز نمی‌توان به واقعی بودن این خبرها اطمینان کامل داشت. با توجه به کد اندروید جدیدی که اخیرا توسط برخی منابع کشف شده است، به نظر می‌رسد حداقل یکی از مهندسان گوگل به نمونه‌ای از گوشی گوگل پیکسل ۲ دسترسی دارند.

در زیر می‌توانید تصویر مربوط به کد مورد اشاره را مشاهده کنید. این کد در پروژه‌ی متن‌باز اندروید رؤیت شده است و البته اطلاعات چندانی نمی‌توان از آن به دست آورد. همچنین باید اشاره کنیم که وجود این نوع کد همیشه به معنای وجود یک دستگاه واقعی نیست ولی نمونه کدی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، به شکل قابل قبولی متقاعدکننده به نظر می‌رسد. یکی از سه دستگاه اشاره‌شده در اینجا، گوگل پیکسل ۲ است که از کد نام والی (Walley) بهره می‌برد. دو دستگاه دیگر دارای کد نام Muskie و Taimen هستند.

گوگل پیکسل ۲

پیکسل، پیکسل ایکس‌ال و پیکسل ایکس‌ایکس‌ال از جمله نام‌هایی محسوب می‌شوند که گوگل در کد ذکرشده برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند جدید خود از آن‌ها استفاده کرده است.

این احتمال وجود دارد که گوگل در حال تست نرم‌افزار روی مدل‌های اولیه‌ی گوشی‌ جدیدش باشد؛ نرم‌افزاری که اساسا قرار است روی نسخه‌ی نهایی گوشی‌ پیکسل ۲ اجرا شود. در هر حال ساده‌ترین پیش‌بینی این است که گوگل از مدتی قبل کار روی گوشی‌ پیکسل ۲ را برای تست برخی قابلیت‌های نسخه‌های آینده‌ی اندروید آغاز کرده است.

اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد و گوگل بخواهد گوشی پیکسل ۲ را دقیقا یک سال پس از نسل اول این محصول معرفی کند، این کمپانی زمان کافی برای انجام تست و بهینه‌سازی دومین نسل گوشی هوشمند در اختیار خواهد داشت. شاید گوگل با آماده‌سازی زودتر از موعد سخت‌افزار مورد نیاز خود، در واقع روش تولید نسل بعدی گوشی پیکسل را نسبت به قبل کمی تغییر داده باشد. علاوه بر این، ظاهرا شرکت اچ‌تی‌سی همچنان تولید مدل بعدی پیکسل‌های گوگل را بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود در کنفرانس گوگل I/O امسال کد بیشتری در دسترس قرار بگیرد؛ اما احتمالا نسل جدید گوشی‌ پیکسل در این رویداد رونمایی نخواهد شد. رویداد مورد بحث از ۱۷ تا ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات