نسخه جدید Lineage OS برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج عرضه شد

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی جدید کاستوم رام Lineage OS که توسط تیم سایانوژن ماد پشتیبانی می‌شود، برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج عرضه شد.
تبلیغات

کاستوم رام Linegae OS یکی از رام‌های پرطرفدار اندروید است که توسط تعدادی از اعضای سابق تیم CyanogenMod توسعه داده شده است. اخیرا تعدادی گوشی جدید به لیست قبلی پشتیبانی این رام اضافه شده‌اند. نسخه‌ی ۱۴.۱ رام Lineage OS بر پایه‌ی اندروید ۷ نوقا است. در لیست جدید، نام دو گوشی پرفروش اندروید یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز به چشم می‌خورد. این دو نسخه‌ی جدید، مدل‌های اختصاصی سامسونگ هستند که از پردازنده‌ی اگزینوس استفاده می‌کنند.

علاوه بر دو گوشی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، گجت‌های جدید دیگری نیز در لیست پشتیبانی اضافه شده‌اند. تبلت گلکسی تب اس ۲، نسخه‌ی LTE گوشی گلکسی اس ۳ و برخی نسخه‌های گوشی قدیمی ال‌جی جی ۳ نیز می‌‌توانند این رام جدید را نصب کنند. تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار دانلود از این رام ثبت شده که بیشترین تعداد آن‌ها به گوشی وان پلاس وان اختصاص داشته است.

علاوه بر لیست منتشرشده، وب‌سایت رسمی Lineage OS نیز آپدیت شده و اطلاعاتی از آخرین تغییرات این رام در اختیار کاربران گذاشته است. یکی از قابلیت‌های جدید نسخه‌ی ۱۴.۱، حالت استفاده با یک دست است که در گوشی‌های با دکمه‌های ناوبری مجازی، با کشیدن انگشت از دکمه‌ی هوم به دو طرف فعال می‌شود. در گوشی‌هایی که از دکمه‌های ناوبری سخت‌افزاری استفاده می‌کنند نیز این قابلیت در بخش Settings و با انتخاب گزینه‌ی Buttons فعال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات