تصاویری که ذهن شما را به بازی می گیرند

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
باوجود نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ، دنیای عکاسی صحنه‌ی درخشش تصاویری پر رنگ و لعاب‌تر شده است، اما گاهی زمین و زمان دست به دست هم داده و تصاویری تماشایی می‌آفرینند که بدون هیچ دستکاری، جذاب و مسحور کننده هستند.
تبلیغات

امروز به لطف نرم افزارهای ویرایش عکس و البته حضور هنر دیجیتال در دنیای عکاسی، شاهد تصاویری خیره کننده و خیال انگیز هستیم که مرز بین خیال و واقعیت را به چالش کشیده‌اند. اما گاهی اوقات شاهد تصاویری مبهوت کننده هستیم که بدون هیچ دست‌کاری و به صورت کاملا طبیعی، ذهن بیننده را به بازی گرفته و او را در مورد واقعی بودن خود دچار شک و تردید می‌کنند.

به همین مناسبت تعدادی از این تصاویر تماشایی را برای شما عزیزان گرد آوردیم که در عین خیال انگیز بودن، کاملا واقعی هستند. در این میان بعضی از این تصاویر سورئال هستند و گروهی تا حدودی ترسناک ظاهر شده‌اند و در نهایت همگی آنها دیگر بار به ما یادآوری می‌کنند که یک تصویر خوب لزوما محصول مهارت‌های ویرایش عکس و برخورداری از بهترین و  به‌روزترین نرم‌افزارهای این حوزه نیست. گاهی زمان و مکان درست، تمام آن چیزی است که برای ثبت یک تصویر تماشایی به آن نیازمندیم و البته خلاقیت و نبوغ عکاس را نباید دست کم گرفت. چرا که اوست که باید از نعمت چشمانی تیزبین و ذهنی باز برای انتخاب بهترین ترکیب بندی تصویر برخوردار بوده و به سوژه از بهترین زاویه نگاه کند.

سخن کوتاه کرده و از شما دعوت می‌کنم به تماشای این تصاویر دیدنی بنشینید.

تصاویری که ذهن بیننده را به بازی میگیرند

امیدوارم از تماشای این تصاویر و همراهی با ما لذت برده باشید. راستی، کدام تصویر بیش از بقیه توجه شما را به خود جلب کرد؟ مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات