گوشی هواوی آنر وی 9 با دوربین دوگانه و ۶ گیگابایت رم سوم اسفند معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌ هوشمند هواوی آنر وی ۹ در ۲۱ فوریه (۳ اسفند) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

این ماه هواوی یک گوشی‌ هوشمند جدید معرفی خواهد کرد. با توجه به تصویر تیزر تبلیغاتی منتشرشده توسط این شرکت چینی، گوشی‌ هوشمند آنر وی ۹ در روز ۲۱ فوریه (۳ اسفند) یعنی یک هفته پیش از شروع کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، رونمایی می‌شود.

البته قبلا مشخصات این محصول در رگولاتوری چین رؤیت شده بود. بر اساس اطلاعاتی که TENAA از این گوشی فاش کرده است، پردازنده‌ی این دستگاه کایرین ۹۶۰ خواهد بود که شامل هشت هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتزی است. نمایشگر گوشی یادشده ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD) در نظر گرفته شده است. حافظه‌ی رم آنر وی ۹ در دو مدل ۴ و ۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. حافظه‌ی داخلی این دو مدل به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. البته امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز در این گوشی وجود دارد و می‌توان تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر از این طریق به حافظه‌ی داخلی آن افزود.

گوشی‌ هوشمند هواوی آنر وی ۹ مجهز به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی (۱۲ و ۲ مگاپیکسلی) است. این دستگاه همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش جلویی دارد. ابعاد محصول مورد بحث ۱۵۷ در ۷۷.۵ در ۹۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم خواهد بود. این گوشی سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کند و باتری آن ظرفیتی ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. از دیگر مشخصات فنی گوشی آنر وی ۹ می‌توان به سنسور اثر انگشت تعبیه‌شده در بخش پشتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. پشتیبانی از سرویس‌های شبکه 4G LTE، جی‌پی‌اس، وای‌فای 802.11 و بلوتوث نسخه ۴.۱ از دیگر مشخصات این گوشی است. در زیر می‌توانید تصویر تیزر تبلیغاتی این محصول را مشاهده کنید.

honor v9

نظر شما در مورد آنر وی ۹ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات