برخی مشخصات جی 6 ال جی محدود به آمریکا و آسیا خواهد بود

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شماری از ویژگی‌های جی 6 ال‌جی که ساعاتی پیش در جریان MWC 2017 رونمایی شد محدود به آمریکا و شماری دیگر محدود به کشور‌های آسیایی خواهد بود.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات ارائه شده، شماری از ویژگی‌های جی ۶ ال‌جی به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ این کمپانی محدود به کاربران آمریکایی و شماری دیگر محدود به کاربران در کشور‌های آسیایی خواهد بود. ال‌جی گوشی‌ هوشمند خود را در دو نسخه‌ راهی بازار خواهد کرد که شامل نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارند که نسخه ی ۶۴ گیگابایتی در کشور‌های آسیایی نظیر هند، کره‌ی جنوبی، هنگ‌کنگ و کشور‌های استقلال یافته از شوروی سابق عرضه خواهند شد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که نسخه‌ی مجهز به کانورتور دیجیتال به آنالوگ های‌فای ۳۲ بیتی از جی ۶ تنها در کشور کره‌ی جنوبی به همراه شمار محدودی از کشور‌های آسیایی راهی بازار خواهد شد؛ ال‌جی در مورد کشور‌های مورد نظر اطلاعات بیشتری ارائه نکرده است. در نهایت قابلیت شارژ بی‌سیم از طریق استانداردهای Qi و PMA تنها به بازار آمریکا محدود خواهد بود.

مسئولان ال‌جی به این نکته اشاره کرده‌اند که تقاضا برای گوشی‌های هوشمند مجهز به شارژ بی‌سیم در کشور آمریکا بسیار بالا است و از این‌رو ال‌جی تصمیم گرفته تا نسخه‌های مجهز به شارژ بی‌سیم را تنها محدود به کشور آمریکا کند. با توجه به این موضوع، می‌توان چنین استنباط کرد که ال‌جی اضافه کردن قابلیت شارژ بی‌سیم در نسخه‌ی بین‌المللی را به عنوان یک هزینه‌ی اضافی برای کمپانی در نظر گرفته است و از این‌رو تصمیم دارد به کل این ویژگی را از گوشی‌های هوشمندش حذف کند.

در حالت کلی جی ۶ ال‌جی از نظر ویژگی‌های دیگر در نسخه‌های مختلف یکسان خواهد بود. مشخصات فنی جی ۶ ال‌جی شامل به‌کارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پشت به همراه سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل جلویی است. باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات