ماژول های موتو ماد با گوشی های ۳ سال آینده موتورولا نیز سازگار خواهند بود

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مدیران موتورولا در مصاحبه‌ای گفته است که کمپانی تا سه سال آینده از ماژول‌های موتو ماد در گوشیهای هوشمند جدید خود پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۶ دو کمپانی ال‌جی و موتورولا، گوشیهای هوشمندی عرضه کردند که از قابلیت ماژولار بهره می‌بردند. طراحی این محصولات به حالتی بود که کاربر می‌توانست ماژول‌هایی را به گوشی هوشمند خود متصل کند و از قابلیت‌هایی مانند پروژکتور، افزایش فضای ذخیره‌سازی، دوربین قدرتمندتر، بلندگو و امکانات مختلفی بهره‌مند شود.

با این وجود، ال‌جی از عملکرد تلفن هوشمند ماژولارش در بازار راضی نبود و تصمیم گرفت در پرچم‌دار بعدی خود این قابلیت را حذف کند. این عمل برای کسانی که ماژول‌های ال‌جی جی 5 را خریداری کرده بودند، به این معنی است که از ماژول‌هایشان تنها در جی 5 می‌توانند استفاده کنند.

البته طبق گفته مسئولان موتورولا، شرایط برای کسانی که ماژول‌های موتو ماد را خریداری کرده باشند، فرق می‌کند. به نظر می‌رسد که لنوو، کمپانی که موتورولا خریداری کرده است، برای ماژول‌های موتو ماد برنامه‌ی طولانی‌مدتی دارد.

مدیر بخش خاورمیانه این کمپانی، شارای شمس، در مصاحبه‌ای برنامه‌ای را که برای ماژول‌های موتو ماد در نظر گرفته شده، فاش کرده است. شارای شمس در مصاحبه گفته است:

کمپانی قصد دارد از ۱۲ موتو ماد در سال ۲۰۱۷ رونمایی کند که البته تمامی آن‌ها با گوشی‌های هوشمندی که ظرف سه سال آینده معرفی می‌شوند، سازگار خواهند بود.

با این حساب، اگر یکی از گوشیهای هوشمند سری موتو زد را خریداری کرده باشید و آن را با مدل جدیدی که امسال عرضه شده است تعویض کنید باز می‌توانید از ماژول‌های قبلی در تلفن هوشمند جدید استفاده کنید. البته آنچه بعد از سه سال آینده رخ خواهد داد مشخص نیست و ممکن است برنامه موتورولا مبنی بر استفاده از ماژول‌های موتو ماد تغییر کند. با این حال، اگر از طرفداران گوشی‌های سری موتو زد باشید می‌توانید با خیال راحت تا سه سال آینده از ماژول‌های موتو ماد استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات