سن خوزه میزبان کنفرانس WWDC امسال اپل خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل بیش از یک دهه در سن‌فرانسیسکو و مرکز ماسکونی برگزار می‌شد؛ اما امسال سن‌خوزه میزبانی این مراسم را به عهده می‌گیرد.
تبلیغات

کنفرانس WWDC سالانه‌ی اپل بین ۱۵ تا ۱۹ خرداد برگزار می‌شود؛ این کنفرانس همراه با پوشش مطبوعات و معمولا دربرگیرنده‌ی آخرین محصولات نرم‌افزاری این کمپانی است. اگرچه این کنفرانس شامل نوآوری‌های سخت‌افزاری نیست؛ اما اپل آخرین بروزرسانی‌ مربوط به سیستم عامل‌های آی‌او‌اس، مک او‌اس، واچ او‌اس و تی‌وی او‌اس و برخی اپلیکیشن‌های جدید را معرفی می‌کند. علاوه بر این، اپل از اهداف آتی خود نیز صحبت می‌کند.

از آنجایی که بیش از یک دهه کنفرانس WWDC در نمایشگاه غربی مرکز ماسکونی سن‌فرانسیسکو برگزار می‌شد، به دلیل نوسازیِ مرکز ماسکونی در ماه ژوئن، این مراسم امسال در شهر سن خوزه، مرکز McEnery برگزار خواهد شد؛ البته این مرکز میزبانی کنفرانس‌ WWDC بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۲ را بر عهده داشت. شرایط حضور در این مراسم، به عضویت درآمدن در برنامه‌ی توسعه‌دهندگان اپل و توسعه‌دهندگان اینترپرایز اپل است و همچنین بلیت‌ها به‌صورت رندم توزیع خواهد شد؛ ثبت نام کنفرانس WWDC امسال از ۲۷ مارس (۷ فروردین) شروع خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات