تبلت لنوو Tab 3 8 Plus در بنچمارک گیکبنچ لیست شد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت جدید لنوو، Tab3 8 Plus در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته و مشخص می‌کند این تبلت از تراشه اسنپدراگون 625 و ۳ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۶ شاهد انتشار اخباری در مورد تبلت لنوو Tab3 8 Plus بودیم. این تبلت در واقع جانشین Tab3 8 است که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده و در حال حاضر با قیمت کمی بیشتر از ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

Tab3 8 را می‌توان یک تبلت مقرون‌به‌صرفه با مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول خواند که در مدل پلاس این دستگاه شاهد ارتقاء سیستم سخت‌افزاری هستیم. در گزارشی که سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شده بود، نه‌تنها ساخت تبلت Tab3 8 Plus تأیید شد بلکه اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری نیز منتشر شد.

حال تبلت جدید لنوو در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است و به‌ لطف مشخصات قرارگرفته در لیست، در کنار تأیید اطلاعات قبلی، جزئیات جدیدی از تبلت لنوو Tab3 8 Plus فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که در بنچمارک قرار گرفته است، تبلت جدید لنوو که از شماره مدل TB-8703F استفاده می‌کند، مجهز به تراشه اسنپدراگون 625 و ۳ گیگابایت حافظه رم است. این تبلت توانسته در آزمایش تک‌هسته‌ای به امتیاز ۹۳۵ و در آزمایش چندهسته‌ای به امتیاز ۴۶۶۷ برسد که باید گفت امتیاز قابل قبولی است و نشان می‌دهد محصول جدید لنوو از پس وظایف مختلف بر خواهد آمد.

در کنار افشای مشخصات سخت‌افزاری، در لیست بنچمارک گیک‌بنچ می‌توان مشاهده کرد که تبلت Tab3 8 Plus از سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 استفاده خواهد کرد.

در گزارش قبلی اعلام شد این تبلت از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و مجهز به حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی است. در پشت تبلت Tab3 8 Plus از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. هنوز در مورد زمان عرضه و قیمت در نظر گرفته‌شده برای این محصول، اطلاعاتی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات