آئودی نماد دلخواه شما را بر روی سطح رنگ زده‌ شده خودرو ایجاد می‌ کند

یک‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا شما از افرادی هستید که از اضافه کردن برچسب و نماد شخصی به خودروی خود لذت می‌برید و علاقه‌مند هستید نماد موردنظر خود را روی خودروی خود قرار دهید؟ آئودی این امکان را برای شما فراهم کرده است.
تبلیغات

Audi R8 2017 با نماد «Audi Sport» روی پره کناری آن

شخصی‌سازی خودروها این روزها به مبحث مهمی تبدیل‌ شده است و آئودی با توسعه تکنیک جدیدی برای رنگ کردن سطوح، راه جدیدی برای  این موضوع ایجاد کرده است.

این تکنیک که در سوپر اسپرت R8 قابل‌ دسترس است، می‌تواند هر نمادی را روی سطح رنگ زده‌شده ایجاد کند. نمای ایجادشده دارای ظاهری مات است که با سطح براق بدنه تضاد دارد و برخلاف برچسب‌ها و حرف‌هایی که به خودرو چسبانده می‌شود، در برابر آب‌وهوا مقاوم است.

آئودی از یک پودر مخصوص استفاده می‌کند که لاک براقِ محافظ سطح رنگ را کدر می‌کند و هزاران نقطه فرورفته در رنگ به‌راحتی قابل‌ مشاهده هستند. با قرار دادن یک الگو از نماد موردنظر روی سطح خودرو، پودر را از طریق اسپری اعمال می‌کنند و نماد ایجاد می‌شود.

Audi R8

آئودی R8 2017 با نماد «Audi Sport» بر روی پره کناری آن

 در اینجا لوگو «Audi Sport» را روی پره کناری فیبر کربنی R8 مشاهده می‌کنید. در برنامه شخصی‌سازی منحصربه‌فرد آئودی ، متقاضیان می‌توانند هر نمادی را که دوست دارند، با شرط اینکه این یک نماد تجاری نباشد روی خودرو حک کنند. محل قرارگیری این نماد روی پره‌های کناری خواهد بود.

آئودی گفته است برنامه‌هایی برای افزایش این قابلیت برای سایر مدل‌ها در آینده دارد.

شاید این اقدام آئودی به‌زودی اهمیت خود را نشان دهد و یا جایگزین راه‌های قبلی مانند بر چسب‌ها شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات