ساتیا نادلا به عضویت هیئت مدیره‌ی استارباکس درآمد

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساتیا نادلا، مدیرعامل ۴۹ ساله‌ی مایکروسافت به عضویت هیئت مدیره‌ی استارباکس درآمد.
تبلیغات

ساتیا نادلا، مدیرعامل ۴۹ ساله‌ی مایکروسافت به عضویت هیئت مدیره‌ی استارباکس درآمد. ساتیا نادلا تنها فردی نیست که به هیئت مدیره‌ی استارباکس اضافه خواهد شد؛ بلکه در کنار وی، روزالیند بروِر، مدیرعامل کلاب سم و یورگن ویگ نودستراپ، مدیرعامل لگو نیز به عضویت هیئت مدیره‌ی استارباکس درخواهند آمد.

استارباکس ساتیا نادلا را انتخاب کرده است تا از این طریق، وی تجربیات فنی خود را به هیئت مدیره انتقال دهد. هاوارد شولتز، مدیرعامل پیشین استارباکس چندی پیش از این سمت استعفا داد. استارباکس در نظر دارد ماه آوریل، کوین جانسون را برای به دست گرفتن سمت مدیریت عاملی معرفی کند.

نادلا چندان با استارباکس غریبه نیست. هر دو کمپانی مایکروسافت و استارباکس در سیاتل قرار دارند و پیش از این نیز همکاری‌هایی با یکدیگر داشتند. استارباکس یکی از اولین اپلیکیشن‌هایی غیر پیش‌فرضی است که برای مایکروسافت بند منتشر شد. استارباکس چندی پیش متدی برای تنظیم یک قرار برای صرف قهوه با استفاده از اپلیکیشن Outlook مایکروسافت در استارباکس معرفی کرد.

ساتیا نادلا در خصوص پیوستن به هیئت مدیره‌ی استارباکس چنین اظهار نظر کرده است:

از این موضوع که به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی استارباکس انتخاب شده‌ام، افتخار می‌کنم. استارباکس یک کمپانی است که در سطح جهان شناخته‌شده است. به‌عنوان یک مشتری عادی، من همیشه استارباکس را برای تمرکز و شور و اشتیاق به‌منظور سرویس‌دهی به مشتریانش، تحسین کرده‌ام. امیدوارم تجربه‌ی من در سال‌های اخیر در زمینه‌ی تکنولوژی بتواند ارزشی برای استارباکس داشته باشد.

ورود ساتیا نادلا به استارباکس به این معنی نیست که در آینده شاهد حضور تبلت‌های سرفیس یا ایکس‌باکس‌های این کمپانی در کافه‌های استارباکس خواهیم بود. باید دید که همکاری دو کمپانی در چه ابعادی گسترش خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات