موجودی نوکیا 6 در یک دقیقه پایان یافت

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آغاز فروش برق‌آسای نوکیا ۶ در کشور چین، موجودی این گوشی هوشمند در مدت یک دقیقه پایان یافت.
تبلیغات

نوکیا ۶ را باید یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمندی خواند که اخیرا رونمایی شد. فروش این گوشی‌ ساعاتی پیش در کشور چین آغاز شد و موجودی آن طی یک دقیقه پایان یافت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، بیش از یک میلیون نفر در وب‌سایت فروش آنلاین این گوشی هوشمند ثبت نام کرده بودند.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، نوکیا ۶ به‌صورت اختصاصی در فروشگاه Jingdong با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش رسید. با توجه به اینکه در نوکیا ۶ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ استفاده شده است، تعیین قیمت ۲۵۰ دلاری برای آن کمی گران به نظر می‌رسد. از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد که نبود لگ را در زمان نصب و اجرای اپلیکیشن‌ها تضمین می‌کند. انتظار می‌رود در روزهای آینده دوباره شاهد انجام یک فروش برق‌آسا توسط این کمپانی چینی باشیم، حال آنکه جین‌دانگ باید زمان مورد نظر را اعلام کند. نوکیا و جین‌دانگ هنوز به تعداد گوشی‌های هوشمند به فروش رفته در اولین فروش برق‌آسای خود اشاره‌ای نکرده و جزئیات این فروش را اعلام نکرده‌اند.

نوکیا 6

مشخصات فنی نوکیا ۶ شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، اسنپدراگون ۴۳۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق میکرو SD است. در مورد دوربین نوکیا ۶ از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پشت با فلش LED و ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. HMD Global از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تأمین انرژی نوکیا ۶ استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات