سونی تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود در MWC 2017 را اعلام کرد

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود در کنفرانس خبری سونی که قرار است ۹ اسفند برگزار شود، از حداقل ۴ تلفن هوشمند جدید رونمایی شود.
تبلیغات

سونی به‌تازگی زمان برگزاری کنفرانس خبری‌ خود در نمایشگاه بزرگ MWC 2017 را اعلام کرده است. این کمپانی قصد دارد در ۹ اسفند، ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت اروپای مرکزی کنفرانس خبری برگزار کند. البته اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و سونی تاکنون اعلام نکرده است که قصد دارد از کدام‌یک از محصولاتش رونمایی کند.

در نمایشگاه CES 2017، کمپانی سونی از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی نکرد و تمام نگاه‌ها به سمت MWC 2017 معطوف است تا شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سونی در این رویداد باشیم. با در نظر گرفتن اخبار می‌توان انتظار داشت که سونی حداقل از ۴ تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی از دو تلفن هوشمند میان‌رده با شماره مدل‌های G3112 و G3221 در اختیار داریم که هر دو دستگاه مجهز به تراشه ۸ هسته‌ای ساخت مدیاتک هستند. G3112 قرار است نسخه ارزان‌تر باشد. این تلفن هوشمند از نمایشگری با رزولوشن 720p بهره می‌برد. این در حالی است که G3221 دارای نمایشگر 1080p خواهد بود.

با در نظر گرفتن اخبار، G3221 از یک دوربین قدرتمند ۲۳ مگاپیکسلی در پشت خود استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

یکی دیگر از محصولات مورد انتظار، جانشین اکسپریا XA خواهد بود که تاکنون تصاویر رندری نیز از این محصول مشاهده کرده‌ایم. این دستگاه قرار است دارای حاشیه‌های بسیار کمی در لبه‌های نمایشگر خود باشد و از درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به‌صورت هم‌زمان بهره ببرد. در انتها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که سونی احتمالا از یک تلفن هوشمند پرچم‌دار نیز در MWC 2017 رونمایی خواهد کرد. همچنین می‌دانیم که این محصول قرار است جانشین اکسپریا ایکس زد باشد.

در مورد دو محصول آخر می‌توان گفت که از طراحی یکسانی بهره می‌برند. البته با در نظر گرفتن تصویر منتشرشده از جانشین اکسپریا ایکس زد که از کیفیت بالایی بهره نمی‌برد، احتمال صحت این موضوع زیر سؤال می‌رود.

در هر صورت باید گفت که MWC 2017 می‌تواند رویداد مهمی برای طرفداران محصولات سونی باشد؛ زیرا این کمپانی مدتی می‌شود که محصول جدیدی معرفی نکرده است و عرضه محصولات جدید می‌تواند به رشد بیشتر این کمپانی در بازار گوشی‌های هوشمند کمک بسیاری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات