تقاضا برای پیکسل‌ های گوگل همچنان بالا است

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تحقیقات جدید نشان از این دارد که با وجود گذشت روزهای شلوغ خرید منتهی به تعطیلات سال نوی میلادی، همچنان تقاضا برای پیکسل‌های گوگل بالا است.
تبلیغات

حدود سه ماه از آغاز فروش گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل توسط ورایزون می‌گذرد. اگرچه این گوشی‌های هوشمند زمان چند هفته‌ای فروش پایان سال را پشت سر گذاشته‌اند؛ اما براساس تحقیقات انجام شده، همچنان تقاضا برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار گوگل بالا است و این گوشی‌ها که مبتنی بر اندروید نوقا هستند، با استقبال خریداران روبرو می‌شوند.

براساس گزارش منتشر شده توسط Fierce Wireless که برگرفته از تحقیقات انجام شده توسط Wave7 Reasearch است، ۹.۵ درصد از فروش گوشی‌های هوشمند در بیش از ۵۰ فروشگاه اپراتور مخابراتی ورایزون به گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل تعلق دارد. باید به این نکته اشاره کرد که شماری از نسخه‌های پیکسل گوگل در فروشگاه‌های ورایزون موجود نیست. این کمپانی عرضه‌ی پیکسل ایکس ال را نیز در ماه مارس میلادی وعده داده است و خریداران این گوشی باید تا ماه مارس برای دریافت گوشی‌ خود صبر کنند.

Wave7 Reasearch همچنین به این نکته اشاره کرده که نسخه‌های آنلاک شده از پیکسل‌های گوگل توسط سایر اپراتورهای مخابراتی که این گوشی‌هوشمند را بصورت قراردادی عرضه نمی‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ۳۹ درصد از ۳۳ فروشگاه بررسی شده از  سه اپراتور مخابراتی AT&T، T-Mobile و Sprint تقریبا شاهد روزانه فعال شدن ۲ گوشی‌ هوشمند پیکسل هستیم. تی-موبایل در همان ابتدای کار با درک پتانسیل بالای پیکسل‌های گوگل، این گوشی‌های هوشمند آنلاک را بصورت اقساطی در ۲۴ ماه به همراه سرویس One نامحدود خود در اختیار کاربرانش قرار داد.

گوگل هنوز آماری از جزئیات گوشی‌های هوشمند عرضه شده به بازار ارائه نکرده است. انتظار می‌رود در پایان ماه جاری میلادی شاهد ارائه‌ی آماری از میزان عرضه‌ی پیکسل‌های گوگل به همراه انتشار گزارش مالی این کمپانی باشیم. انتظار می‌رود آلفابت گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی خود را روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات