تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به تبلت مدیا پد ام 3 هواوی

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶، در کنار گوشی‌های جذاب نوا و نوا پلاس، از تبلت جدید ۸.۳ اینچی خود نیز رونمایی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاه نزدیکی به این تبلت خوش ساخت داشته باشیم.
تبلیغات

هواوی در حاشیه‌ی نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ تبلت جدید خود با نام ام ۳ را معرفی کرد. این تبلت طراحی مشابه گوشی‌های نوا و نوا پلاس دارد و بدنه‌ی تمام فلزی آن صفحه نمایش ۸.۴ اینچی را در خود جا داده است.

می‌توانید در ادامه ویدیوی نگاه نزدیک اختصاصی زومیت به این تبلت را تماشا کنید:

دانلود 360P   |   دانلود 720P    |   دانلود از شاتل

این تبلت میان‌رده نیز دارای رزولوشن +WQHD است که برابر با ۲۵۶۰ پیکسل طولی و ۱۴۴۰ پیکسل عرضی است. این تبلت از حسگر اثرانگشت و اسپیکر‌های دوگانه که با همکاری هارمان کاردون تولید شده‌اند، بهره می‌برد. هواوی از پردازنده‌ی کایرین ۹۵۰ (پردازنده‌ی قدرتمند هواوی P9) در تبلت جدید خود استفاده کرده است که در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به خوبی نیاز‌های کاربران را تامین خواهد کرد. البته مدیاپد M3 از درگاه میکرو اس‌دی نیز بهره‌مند است تا امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی آن با کارت‌های حافظه‌ تا ۱۲۸ گیگابات نیز فراهم باشد.

Medipad M3 / مدیاپد ام 3

مدیاپد M3 از باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که به ادعای سازنده‌ امکان شرایط کاری دو روزه را به ارمغان می‌آورد. تبلت جدید هواوی از دو سنسور ۸ مگاپیکسلی در دوربین‌های اصلی و جلوی خود استفاده می‌کند تا کاربران امکان ثبت‌ عکس‌های با کیفیتی را داشته باشند. 

Medipad M3 / مدیاپد ام 3
Medipad M3 / مدیاپد ام 3
Medipad M3 / مدیاپد ام 3
Medipad M3 / مدیاپد ام 3
Medipad M3 / مدیاپد ام 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات