تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ رویت شد

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تا برگزاری نمایشگاه‌ IFA 2016 زمان زیادی باقی نمانده است. سامسونگ نیز مانند دیگر شرکت‌ها قصد دارد محصولات مختلفی را در این رویداد معرفی کند که یکی از این محصولات، ساعت هوشمند گیر اس۳ (Gear S3) است. حال تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده که تا حدی به نسل قبلی آن شباهت دارند. در ادامه‌ با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

دو هفته‌ی قبل شرکت سامسونگ این موضوع را تایید کرد که در نمایشگاه IFA 2016 در برلین، از ساعت‌هوشمند گیر اس ۳ رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این در برخی از منابع خبری تایید شد که محصول یاد شده همانند نسل قبلی خود یعنی Gear S2 از صفحه‌نمایشی دایره‌ای بهره خواهد برد. تاکنون تصاویر واقعی از ساعت‌هوشمند مورد بحث دیده نشده، اما حالا ظاهرا این اتفاق افتاده است. دو ماه قبل نیز چندین تصویر از Gear S3 که به طور مخفیانه تهیه شده بود به صورت آنلاین منتشر شد. امروز هم چند عکس جدید واقعی از این ساعت‌هوشمند رویت شده که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، اما به نظر نمی‌رسد آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، همان محصول نهایی باشد.

عکس‌های جدید منتشر شده از ساعت‌هوشمند گیر اس ۳، از والمارت بدست آمده است. در این وب‌سایت تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش Gear S3 دیده شده است. این موضوع تقریبا رایج است که تولید‌کنندگان لوازم جانبی، همیشه پیش از معرفی رسمی محصولات، تصاویری را از لوازم جانبی تولید شده برای این دستگاه‌ها منتشر می‌کنند که در این تصاویر، شکل و ظاهر محصولات معرفی نشده نیز مشخص است. نکته‌ی جالب در مورد این تصاویر این است که شکل صفحه‌‌نمایش ساعت‌هوشمند یاد شده، بسیار به گیر اس ۲ شباهت دارد که البته انتظار هم می‌رفت که نسل جدید این ساعت‌هوشمند تقریبا شبیه به نسل قبلی خود باشد. بنابراین با وجود منتشر شدن این تصاویر، هنوز هم نمی‌توان با اطمینان در مورد ظاهر نهایی گیر اس ۳ سخن گفت و طبیعتا این موضوع تا زمانی که سامسونگ رسما از محصول یاد شده رونمایی نکند مشخص نخواهد شد. پس بهتر است کمی دیگر صبر کنیم تا شاهد معرفی رسمی گیر اس ۳ در نمایشگاه IFA 2016 برلین باشیم.  انتظار می‌رود سه مدل مختلف از ساعت‌هوشمند مورد اشاره در نمایشگاه IFA امسال معرفی شوند که این سه مدل Gear S3 Classic، Gear S3 Frontier و Gear S3 Explorer نام دارند.

در زیر می‌توانید تصاویر جدید بدست آمده از گیر اس ۳ را مشاهده کنید. نظر شما در مورد این محصول چیست؟

گیر اس 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات