قدرتمندترین نسخه پاگانی زوندا رونمایی شد

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پاگانی به تازگی از مدلی با نام Zonda by Mileson رونمایی کرده است که آن را می‌توان قدرتمندترین مدل زوندا که مجوز تردد در خیابان‌ها را دارد، نامید. برای آشنایی بیشتر با این سوپراسپرت توانمند، در ادامه‌ی خبر همراه زومیت باشید.
تبلیغات

پاگانی همچنان به سفارش مشتریان ثروتمند خود اقدام به تولید مدل زوندا می‌کند. آخرین مدلی که از این خودرو تولید شده است را می‌توان قدرتمندترین آن‌ها نیز نامید؛ این مدل Zonda by Mileson نامیده می‌شود و توسط فردی سفارش داده شده است که خودروهای دیگری مانند لافراری، کونیخ‌زگ آگرا و نسخه‌ی بسیار خاص از مکلارن P1 را نیز در مالکیت خود دارد.

پاگانی زوندا

این خودرو در زیر پوسته خود از مجموعه فنی مشابه با پاگانی زوندا ۷۶۰ استفاده می کند؛ این بدان معنا است که از پیشرانه ۱۲ سیلندر وی شکل تنفس طبیعی به حجم ۷.۳ لیتر استفاده می‌کند که می تواند قدرت ۷۶۰ اسب بخار قدرت را به چرخ‌های عقب انتقال دهد. هنوز مشخص نیست که مالک این خودرو چه نوع جعبه دنده‌‌ای را برای آن سفارش داده است، اما پاگانی طبق روال همیشگی زوندا ۷۶۰ را با جعبه‌دنده‌های ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته‌ی سکوئنشال عرضه می‌کند.

پاگانی زوندا

در بخش بیرونی، این نسخه‌ی خاص از زوندا با سایر انواع آن تفاوت‌هایی دارد. بیشتر قسمت‌های بدنه این خودرو از فیبر کربن آبی رنگ ساخته شده است. قسمت‌هایی مانند اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی نیز به رنگ فیبر کربن خاکستری بوده و به صورت سفارشی برای این خودرو ساخته شدند. در قسمت عقبی، این خودرو حتی متفاوت‌تر نیز هست چرا که در این بخش از یک باله عقب بسیار بزرگ استفاده شده است. این بالچه بزرگترین نمونه‌ای است که یک زوندای مجاز برای حرکت در شهر از آن استفاده می‌کند؛ البته پاگانی زوندا سفارشی مایلسون از یک باله‌ی کوچک مجهز به سیستم DRS نیز بهره می‌برد که از مدل Zonda Revolucion الهام گرفته شده است.

پاگانی زوندا

نظر شما در خصوص آخرین محصول این سازنده‌ی ایتالیایی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات