سلطان دریفت به انجام حرکات نمایشی با پاگانی هوایرا BC می پردازد

پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کیچی تسوچیا نام یکی از رانندگان مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز در فرانسه است که با خودروی پاگانی هووایرا به هنرنمایی خواهد پرداخت. در ادامه با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تسوچیا نام راننده‌ی مطرح ژاپنی و ملقب به سلطان دریفت است. این مرد ۶۰ ساله تاکنون موفق به کسب چند عنوان قهرمانی در دنیای اتومبیلرانی و به خصوص مسابقات دریفت شده است. او در ابتدا شروع به مسابقه در خیابان و در دنیای واقعی کرد و با ویدیو‌های سری Best Motoring نامی برای خود دست و پا کرد؛ سپس به انجام حرکات نمایشی با خودرو در برخی از فیلم‌ها پرداخت و در نهایت در مسابقات اتومبیلرانی با برخی از تیم‌های مسابقه‌ای همکاری کرد. 

پاگانی

او تسلط بسیار خوبی به خودرو دارد و به خوبی می‌داند چگونه باید با رفتار کند تا چرخ‌ها در مسیر دلخواه شروع به هرزگردی کنند. به دلیل همین مهارت راننده‌ی ژاپنی، پاگانی او را برای انجام دریفت با خودروی میلیون دلاری خود برگزید. این خودروی ۷۸۹ اسب بخاری که به نام Huayra BC شهرت دارد در ۱۴ و ۱۵ اکتبر در نمایشگاه World Time Attack Challenge سیدنی واقع در استرالیا به نمایش در خواهد آمد.

پاگانی

در هر دو روز برگزاری نمایشگاه، تسوچیا خودرو را برای نمایش توانایی حرکتی آن و تولید سر و صدای بالا از سالن نمایشگاه خارج خواهد کرد. این موضوع چیزی نیست که تا پیش از این از تماشای این خودرو در نمایشگاه انتظار داشتید. 

تماشای دریفت زدن پاگانی هوایرا BC توسط دوربین‌هایی که بر روی آن نصب شده بسیار لذت‌بخش خواهد بود. انجام حرکات نمایشی با این خودرو و حرکت با سرعت بالا، حکم آزادی از بند را برای این خودرو دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات