تصاویری از هواوی میت 9 با دوربین دوگانه فاش شد

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خط تولید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار شرکت هواوی بدون حضور سری میت (Mate) کامل نیست. با گذشت حدود یک سال از معرفی آخرین نسخه‌ی سری میت تحت عنوان Mate 8، حالا باید منتظر جانشین آن یعنی میت 9 باشیم. به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند سری میت شرکت هواوی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به میت ۹ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند پرچمدار شرکت هواوی بدون حضور سری میت (Mate) کامل نیست. انتظار داریم که پس از گذشت حدود یک سال از معرفی آخرین نسخه‌ی سری میت تحت عنوان Mate 8، گوشی هوشمند میت 9 به زودی معرفی شود.

حدود ۴ ماه پیش شایعه‌ای مبنی‌بر وجود دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دوگانه در گوشی هوشمند هواوی میت ۹ در فضای مجازی منتشر شد. درحالی که ما نمی‌توانیم وجود حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دوربین را تایید کنیم، اما با توجه به تصاویر جدیدی که از گوشی هوشمند میت ۹ توسط فردی به نام Buns@ فاش شده، تا حدودی می‌توان در مورد وجود دوربین دوگانه‌ی آن یقین حاصل کرد.

وضعیت قرارگیری این دوربین دوگانه بسیار متفاوت از دوربین گوشی هوشمند هواوی پی 9 است. به جای این که مانند گوشی پی ۹، دوربین‌ها در حالت پهلو به پهلو و در گوشه‌ی بالایی سمت چپ گوشی قرار داشته باشند، در وسط گوشی و به صورت عمودی قرار دارند. دوربین دوگانه‌ی این گوشی، دارای قابلیت فوکوس خودکار لیزری بوده و از فلش‌های ال‌ای‌دی کناری که در هر دو طرف دوربین‌ها قرار دارند، بهره می‌برد. به علاوه، با توجه به تصاویر می‌توان احتمال وجود اسکنر اثر انگشت در این گوشی را هم تایید کرد. تصویر مربوط به بخش زیرین گوشی نشان می‌دهد که هواوی میت 9 از درگاه USB نوع C بهره‌مند خواهد بود.

هواوی میت 9

همچنین اندازه‌ی گوشی هوشمند موجود در تصویر، تقریبا صفحه نمایش ۵.۹ اینچی آن را تایید می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند هواوی میت 9 در ماه‌های مهر یا آبان همراه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به طور رسمی معرفی شود.

آیا تصاویر فاش شده مربوط به نسخه‌ی نهایی هواوی میت 9 است؟ طراحی آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات