تماشا کنید: مقایسه نسخه رزگلد آیفون 7 با آیفون 6 اس

یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شاهد افشای ویدیو‌هایی از گوشی‌های هوشمند منتسب به نسل بعدی آیفون یا همان آیفون ۷ هستیم، بطوریکه در آخرین ویدیوی منتشر شده، نسخه‌ی زرگلد آیفون ۷ با آیفون ۶ اس همرنگ مقایسه می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویدیوی جدیدی در خصوص آیفون ۷ اپل فاش شده که رنگ رزگلد این آیفون را با آیفون ۶ اس رزگلد مقایسه می‌کند. از جمله‌ تفاوت‌های ظاهری این گوشی می‌توان به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد که در بسیاری از شایعات به آن پرداخته شده و حتی تصاویر و ویدیوهایی نیز فاش شده است. با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اپل با در اختیار داشتن فضای بیشتر، بلندگوی دوم را در لبه پایینی کار گذاشته و همچنین احتمالا ظرفیت باتری را نیز افزایش داده است.

همانطور که بارها خوانده و دیده‌اید، شیارهای آنتن در پشت گوشی نیز حذف شده و همچنین لنز دوربین شاهد افزایش در قطر است.

آیفون ۷ پلاس از نظر ظاهر شبیه به آیفون ۷ است، با این تفاوت که نمایشگر این نسخه ۵.۵ اینچ بوده و همچنین شماری از آیفون ۷ پلاس‌ها نیز دارای دوربین دوگانه در پشت گوشی هستند. این نسخه از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دارای زوم اپتیکال نیز است. همچنین باید به وجود Smart Connector نیز در شماری از نسخه‌های آیفون ۷ پلاس اشاره کرد. با استفاده از این کانکتور می‌توان ماژول‌های دیگری نظیر کیبورد را همانند آنچه که در آیپد پرو شاهد آن هستیم، به آیفون متصل کرد. با استفاده از Smart Connector می‌توان دیتا و انرژی را بین گجت‌های اپل و لوازم جانبی رد و بدل کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات