TAP30 رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن سفارش تاکسی TAP30 طی مراسمی در تهران رونمایی شد. با استفاده از اپلیکیشن تپ۳۰ می‌توان به صورت آنلاین و با تعیین مبداء و مقصد، تاکسی دربستی سفارش داد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن سفارش تاکسی TAP30 طی مراسمی در کاخ تاریخی-فرهنگی نیاوران رونمایی شد. این مراسم با حضور برخی از فعالان استارتاپی، اصحاب رسانه‌ و برخی از رانندگان برگزار شد.

TAP30 اپلیکیشن سفارش تاکسی دربستی به صورت آنلاین است که کاربر با تعیین مقصد هزینه‌ی سفر را مشاهده کرده و می‌تواند به صورت آنلاین تاکسی را کرایه کند.

این اپلیکیشن فعلاً در مناطق غرب، شمال غرب و شمالی تهران خدمات رسانی دارد و در هفته‌های آینده مناطق شرقی و جنوبی تهران را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. پرداخت تاکسی در این برنامه به صورت آنلاین است و کاربران و رانندگان در مورد کرایه با هم صحبت نخواهند کرد.

به گفته‌ی میلاد منشی پور مدیرعامل اپلییکشن TAP30، راه اندازی این برنامه تا کنون باعث اشتغال ۳۰ نفر در بخش فنی و تعداد زیادی راننده شده است. TAP30 بر کیفیت خودروهای ارسالی دقت داشته و مدل‌های جدید و کمتر از ۱۰ سال کارکرد را جذب می‌کند.

میلاد منشی‌ پور گفت: «ما برای راه اندازی این برنامه حدود ۱۰ نفر از ایرانیان متخصص حاضر در سیلیکون ولی را به ایران آورده‌ایم و بسیار بر موارد فنی اپلیکیشن حساسیت نشان داده‌ایم.»

مدیرعامل TAP30 در مورد تسهیلات و مزایای موجود برای رانندگان و مسافران در تپ۳۰، اعلام کرد: «ما برای رانندگان طرح‌ها و تسهیلات مختلفی را بر اساس عملکرد و نوع فعالیت‌شان تعیین کرده‌ایم. برای تعداد زیادی از مسافران هم سفر اول را رایگان قرار دادیم و در مواقع مختلف برای آنها تخفیف قائل می‌شویم.»

به گفته‌ی مدیرعامل TAP30 کاربران این اپلیکیشن با معرفی دوستان خود و عضویت آنها می‌توانند از یک سفر رایگان برای خود و یک سفر رایگان برای دوستان خود بهره‌مند شوند.

این مراسم در حالی برگزار شد که بیش از ۲۰ مدل قدیمی و جدید BMW در این مراسم حضور داشتند که نمادی از کار باکیفیت این برنامه و راه‌اندازی بخش تاکسی‌های لوکس TAP30 در ماه‌های آینده بود.

BMW TAP30
BMW TAP30
BMW TAP30
BMW TAP30
BMW TAP30
BMW TAP30
BMW TAP30
BMW TAP30
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات