تاپ گیر ایالات متحده به طور رسمی لغو شد

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مستند خودرویی محبوب تاپ گیر علاوه بر تهیه و پخش در بریتانیا، در کشور‌های متعددی اعم از استرالیا و ایالات متحده نیز با مجریان مخصوص به خود تولید می‌شد. حال نسخه‌ی آمریکایی این برنامه که علاقه‌مندان زیادی به خود داشت، رسما لغو شده است.
تبلیغات

راتلج وود یکی از مجریان تاپ‌گیر ایالات متحده در صفحه‌ی فیسبوک و اینستاگرام خود اعلام کرد که قسمت اخیر این برنامه، آخرین قسمت آن نیز خواهد بود. شبکه‌ی History دیگر علاقه‌ای به پخش این برنامه ندارد و آن را از لیست برنامه‌های خود حذف کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا شبکه یا سرویس استریم دیگری متقاضی پخش تاپ‌گیر ایالات متحده می‌شوند یا خیر. با این حال تا آن زمان، دیگر خبری از نمایش مجریان این برنامه نیست. با این که تاپ گیر آمریکا همواره در سایر همتای برتانیایی خود با نمایش جذاب جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می بود، اما قطعا عده‌ی زیادی از علاقه‌مندان به دنیای خودرو از این واقعه متاسف خواهند شد. 

تاپ گیر آمریکا در سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد و به لطف اجرای لذت‌بخش مجریان خود به سرعت علاقه‌مندان زیادی جذب کرد. با این حال در فصل‌های سوم تا پنجم این برنامه، نظرات بینندگان و کارشناسان آن رو به افول بود ودرخشش فصل‌های اول و دوم را در پی نداشت. پس از وقفه‌ی یک ساله در تولید تاپ‌گیر آمریکا، بینندگان از فصل جدید آن استقبال بیشتری کردند؛ اما ظاهرا این میزان از اسقبال برای شبکه‌ی History کافی نبود. یکی از دلایل استقبال بیشتر بینندگان از فصل جدید تاپ‌گیر آمریکا، را می‌توان نمایش ناامیدکننده‌ی همتای بریتانیایی آن با اجرای کریس ایوانس و مت لبلانک دانست. اخیرا نیز مشکلات و تنش‌های موجود بین مجریان این برنامه به بحران بزرگی برای تهیه‌کنندگان آن تبدیل شده است.

تاپ گیر آمریکا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات