شبیه‌ ساز تابلوهای LED در اپلیکیشن "تابلو روان" - زوم‌اپ

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
"تابلو روان" اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید نوشته‌هایی مشابه با تابلوهای LED موجود در مترو و ... را در صفحه‌نمایش گوشی شبیه‌سازی کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تابلوهای LED را این روزها در محیط‌های بسیاری همچون بانک‌ها، اتوبوس‌ها، متروها و ... مشاهده کرده‌ایم. این تابلوها برعکس صفحه‌نمایش‌های پیشرفته، از پیکسل‌های فشرده برخوردار نیستند و از چند متری نیز لامپ‌های آن که معمولا با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند مشخص خواهند بود. البته این موضوع اهمیت چندانی ندارد؛ چراکه هدف این تابلوها، تنها نمایش نوشته است و قرار نیست تصویری در آن به نمایش گذاشته شود که نیاز به فشردگی صفحه‌نمایش آن باشد. "تابلو روان" اپلیکیشنی جالب و سرگرم‌کننده برای گوشی‌های اندروید است که حالت نمایشی این تابلوها را شبیه‌سازی کرده و می‌تواند متن‌های نوشته شده‌ی شما را دقیقا شبیه به تابلوهای مذکور به نمایش بگذارد.

"تابلو روان" می‌تواند متون شما را با رنگ‌ها و سایزهای مختلف نشان دهد و در صورت تمایل نیز می‌توانید سرعت حرکت نوشته را نیز شخصی‌سازی کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند نوشته‌های فارسی را برای شما به نمایش بگذارد. استفاده از این اپلیکیشن در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکان‌پذیر بوده و همچنین می‌توانید جهت نوشته‌ها را راست به چپ، یا چپ به راست متناسب با زبان نوشته‌ی مورد نظر تنظیم کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

لینک دانلود از مایکت

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات